• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Indijos Didžiojo Prizo etapo metu trečiuoju teisėju dirbo patyręs lenktynininkas Johnny Herbertas. Jis pasidalino mintimis, kodėl dėl susidūrimo tarp Hamiltono ir Massos buvo nubaustas Felipe.

REKLAMA
REKLAMA

Johnny Herbertas: „Sprendimas nubausti Felipe Massą už kontaktą su Lewisu Hamiltonu paaiškinamas paprastu faktu: šio susidūrimo buvo galima išvengti.

REKLAMA

Debiutiniame Indijos Didžiojo Prizo etape dirbau kaip teisėjas ir dalyvavau šio incidento nagrinėjime, diskusijoje dėl baudos. Žinau, kad Massa įsižeidė dėl mūsų sprendimo, bet aš manau, kad mes pasielgėme teisingai.

Sprendimo priėmimas buvo toks: kai Massos Ferrari susidūrė su Hamiltono McLaren 24-ame rate, mes nagrinėjome incidento vaizdo įrašus, kad suprastume, ar reikia ką nors bausti. Peržiūrėję įrašus, kurie buvo padaryti iš skirtingų kampų ir išnagrinėjus kitus duomenis, kuriuos turėjome, nustatėme, kad Massa žinojo, kur buvo Hamiltono bolidas, kai priėmė sprendimą pasukti savo Ferrari bolidą, siekiant užkirsti jam kelią.

REKLAMA
REKLAMA

Matėme, kad Massa pasižiūrėjo į veidrodėlį, reiškia, žinojo, kad Hamiltonas buvo kairėje pusėje, nes jie artėjo prie kairio posūkio. Susidarė įspūdis, kad brazilas nusprendė nusileisti, nes ženkliai pasistūmėjo į dešinę pusę, taip akivaizdžiai atidarydamas duris Hamiltonui, kad pastarasis vidine trasos dalimi nuvažiuotų per kairę pusę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bet po to Massa metėsi užkirsti jam kelią, kas ir privedė prie avarijos. Hamiltonas nieko negalėjo padaryti, kad išvengtų šio kontakto. Jis tikrai bandė išvengti susidūrimo, bet buvo jau per vėlu irįvyko susidūrimas.

Jeigu Massa nebūtų pajudėjęs į dešinę pusę, situacija galėjo išsivystyti visai pagal kitą scenarijų. Tada dėl kontakto kaltė būtų Lewiso pusėje.

REKLAMA

Bet šioje situacijoje incidento buvo galima išvengti. Massa žinojo, kur buvo Hamiltonas, atidarė duris, pajudėjo į dešinę pusę ir po viso šito vis tik uždarė duris, nepalikdamas vietos varžovo bolidui. Todėl priėmėme sprendimą jį nubausti pravažiavimu pro boksus.

Bet tai buvo ne vienintelis incidentas, kurį teko nagrinėti teisėjams savaitgalio metu – darbo buvo daug. Hamiltonas prasižengė penktadienį, kai trasoje buvo geltonos vėliavos, kai trasoje sustojo Williams Pastoro Maldonado. Kai Lewisas atėjo į teisėjų kambarį, jis elgėsi sąžiningai: pakėlė ranką ir prisipažino, kad padarė klaidą.

REKLAMA

Dvigubos geltonos vėliavos – rimtas perspėjimas, kuris perspėja apie pavojų trasoje ir reikalauja, kad lenktynininkai sumažintų greitį. Bet nei Lewisas, nei Sergio Perezas iš Sauber to nepadarė.

Tokiais atvejais teisėjai žiūri, ar lenktynininkas atleidinėjo koją nuo greičio pedalo, ar naudojo stabdžius: taip jis parodo, kad sureagavo į perspėjimą. Hamiltonas ir Perezas to nepadarė, todėl buvo nubausti trijų pozicijų baudomis startinėje rikiuotėje.

Saugumas – svarbiausias autosporto aspektas ir dvigubas geltonas vėliavas reikia gerbti, nes trasoje gali būti teisėjai, kurie šalina problemą. Jų ir taip pavojingas darbas, o čia dar pilnu greičiu šalia praskrieja bolidai.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų