Remigijus paskaitą pradėjo detaliai apžvelgdamas teisėjų naudojamas vėliavas, kuriomis jie komunikuoja su lenktynininkais, teisėjų darbo praktines situacijas bei daugybę kitų klausimų, kurie turėtų užtikrinti lenktynių dalyvių, žiūrovų bei organizatorių saugumą. Lekcijos pabaigoje buvo nagrinėjamos konkrečios lenktynių situacijos ir atsakomi visų suinteresuotų dalyvių klausimai.
Trečioji paskaita – lenktynininko psichologija
Daugybės šiltų atsiliepimų susilaukė Jono Dereškevičiaus paskaita apie lenktynininko psichologiją. Garsėjantis savo kuklumu, šis garsus lenktynininkų treneris visus tarsi užbūrė savo paprasta, itin nuoširdžia, tačiau gausybę informacijos pateikiančia lekcija.
Lenktynininko sąvoka, kuri dažnai yra heroizuojama, čia buvo nagrinėjama atsižvelgiant į jo žmogiškąsias savybes – mintis, samprotavimus, nuovargį, baimes - netgi tokius fiziologinius aspektus - kaip alkis, kvėpavimas ar net žmogaus regėjimo sąryšis su mintimis. Dalyviai sulaukė gausybės patarimų, kaip tobulinti save, kaip lenktynininką, netgi nesėdant prie automobilio vairo. Kaip tobulinti savo regėjimą, klausą bei kitus pojūčius. Kaip ir kiekvienos lekcijos pabaigoje – buvo nagrinėjami klausimai, dalyvių užduoti internetu dar prieš renginį ar kilę renginio metu.
Šiuo metu LASF vice prezidento pareigas einančio Jono Dereškevičiaus lekcija palydėta gausiais lenktynininkų plojimais.
Ketvirtoji paskaita – lenktynininko marketingas
Turbūt niekas nedrįs ginčytis, jog sunku būtų rasti tinkamesnį lektorių lenktynininko marketingui paaiškinti. Didžiulę patirtį turintis lenktynininkas, Dakaro dalyvis bei rinkodaros specialistas Benediktas Vanagas vedė paskutinę pirmosios „Wolf School“ mokyklos lekciją.
Sistemingai ir labai įkvepiančiai dėstęs lektorius, su dalyviais aptarė sėkmingo lenktynininko portretą – kaip svarbu yra stengtis tapti geriausiu savo srityje ir nesvarbu, kokia tai veikla bebūtų. Benediktas pasakojo apie partnerių paieškos svarbą, kaip kinta lenktynininko padėtis nuo jų skaičiaus, rėmėjų poreikius, pozicijas bei lenktynininko poreikį išsiskirti iš kitų. Lekcijos metu buvo skatinama aktyvi diskusija, siekiant surasti visus rūpimus atsakymus.
Lenktynių akademijos ateitis
Dalyvių gausa parodė, jog tokio pobūdžio seminarai turi labai didelę prasmę, taigi akademijos organizatoriai - „Autoplius Fast Lap“ komanda bei partneriai – alyvos gamintojas „Wolf“ ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas - tikisi, jog ateityje lenktynininkai sulauks ir daugiau tokio pobūdžio renginių, kurie galės aptarti automobilių sporto techninę pusę arba dar giliau nagrinėti jau aptartas temas. O visi, kurie negalėjo pirmojo „Wolf School“ seminaro regėti gyvai – greitu metu galės tai padaryti internetu, kur bus patalpinta visa renginio filmuota medžiaga.