„ElectroMobility Poland“ 2016 m. įkūrė energetikos bendrovės „PGE Polska Grupa Energetyczna“, „Energa“, „Enea“ ir „Tauron Polska Energia“, siekdamos atnaujinti lenkiškų automobilių gamybą.
Dabar Lenkija yra antra pagal dydį rinka Europoje po Belgijos, neturinti nuosavos automobilių markės, ir būtent „EMP“ nori pakeisti, nes panašu, jog jiems neužtenka turėti „Opel“, „Fiat“ ar „Volkswagen“ gamyklų.
Bendrovė mano, kad naujos Lenkijos elektrinių automobilių kompanijos įkūrimas bus impulsas Lenkijos tiekėjams automobilių pramonei. Lenkija yra viena iš svarbių automobilių komponentų gamintojų, tačiau 35% jų sudaro vidaus degimo variklių dalys - išmetimo sistemos, greičių dėžės ar sankabos, tačiau visi puikiai žino, jog persikvalifikavimas yra sudėtingas ir brangus procesas, tačiau bendrovė nėra linkusi pasiduoti ir nori įtikinti Lenkijos tiekėjus gaminti komponentus elektrinėms transporto priemonėms.
Pirmuosius naujos markės automobilius bus galima pamatyti jau šią vasarą. Internetinio pristatymo metu bus pristatyti dviejų būsimų modelių - kompaktiško hečbeko ir visureigio, kuriame bus derinama elektrinė pavara - prototipai. Nors visureigis bus tik koncepcinio automobilio fazėje, hečbekas turėtų būti serijinio automobilio būsenoje.
Pati gamyba turėtų būti pradėta 2023 metais, naujai pastatytoje gamykloje, kurios vieta dar nėra žinoma.
Pradiniuose planuose numatyta per vienerius metus pagaminti 100 000 elektromobilių, palaipsniui didinant pajėgumą net dvigubai. Ši ambicingą planą bendrovė grindžia prognozėmis, jog ateityje elektromobiliai kainuos tiek pat kaip ir vidaus degimo variklį turintys analogai.