„Klaipėdos pienas“ reklamos teiginiai, kad „Baltosios varnelės“ plombyras yra vienintelis tikras, o šiuos ledus gydytojai vadina natūraliausiais ir sveikiausiais, sukiršino kitus ledų gamintojus.
„Dadu“ ledus gaminanti bendrovė „Vikeda“ bei „Ingman ledai“ svarsto galimybę dėl šios reklamos „Klaipėdos pieną“ apskųsti Konkurencijos tarybai, trečiadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
„Suprantu, kad klaipėdiečiai nori atkreipti dėmesį į savo naują produkciją, bet negalima tvirtinti, jog vieni yra balti, o visi kiti juodi“, - nepasitenkinimą išdėstė „Ingman ledų“ generalinis direktorius Virgilijus Radvilas.
„Klaipėdos pieno“ reklamoje tvirtinama, kad dauguma ledų gamintojų pieno riebalus pakeičia pigesniais augaliniais riebalais, o natūralios grietinėlės skonis suteikiamas įdedant pigių priedų. Antradienį įmonės atstovai jau nebuvo tokie kategoriški.
„Mes nenorėjome pasakyti, kad vieninteliai Lietuvoje gaminame tikrą plombyrą. Aišku, gal reklamoje nereikėjo vartoti žodžių „vienintelis tikras plombyras“. Tenorėjome pabrėžti, kad mūsų naujieji ledai geros kokybės“, - sakė „Klaipėdos pieno“ rinkodaros direktorė Daiva Mažonienė.
Ji pripažino, jog prekybos centruose galima įsigyti „Baltosios varnelės“ ir „Magijos“ ženklais pažymėtų „Klaipėdos pieno“ ledų ir su augaliniais riebalais.
Ledus šaldančių įmonių vadovai abejojo, ar šiuo metu Lietuvoje galima rasti bent vieną įmonę, kurios visa produkcija būtų pagaminta naudojant tik natūralų pieną ir grietinėlę. Augaliniai riebalai padeda sumažinti produkto kainą.