Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba informuoja, kad UAB „Veiverių skonis“ įpareigota surinkti iš rinkos ir saugiai utilizuoti „Veiverių majonezo be konservantų” partiją. Gamintojas klaidino vartotojus, nes nurodė, kad majonezas yra be konservantų, nors jų buvo. <…> Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba UAB „Veiverių skonis“ įtraukė į padidintos rizikos įmonių grupę.
Dabar populiaru rinkti socialiai atsakingiausias įmones, idėjas ir kt. Reikėtų rinkti ir „Asocialiausio marketingo“ įmonę. „Veiverių skonis“ taptu svariu pretendentu nugalėti
Įdomu, ar įmonė, apgaudinėjanti vartotojus ir neturinti vidinės tvarkos gamyboje, ilgai pratemps? Šis įvykis – rimtas iššūkis susitvarkyti su viešaisiais ryšiais ir kita komunikacija. Bet čia šiai įmonei nearti dirvonai – įprastiniu būdu net jos internetinio puslapio neįmanoma surast.
Meluoti reklamoje – not lean.