Panašu, kad tokias pat lempas privalės pasidaryti ir kiti LMP3 klasės dalyviai. Netinkamai suprojektuoti žibintų laikikliai yra didelė bėda šiems automobiliams. Kiekvienose lenktynėse dalyviams tai priverda problemų.
Būtent dėl iškritusių lempų praėjusiame etape Imoloje „SVK by Speed Racing Factory“ turėjo tenkintis tik antruoju laipteliu ant nugalėtojų pakylos. Beveik visas 4 valandų lenktynes pirmavusiai komandai tai nebuvo labai saldus finišas, bet vis tiek nepamirštamas. Net ir po pusantro mėnesio lenktynininkai dar kalbėjo apie praeitas lenktynes.
„Imola buvo gražesnė ir daug sudėtingesnė. Žinoma, šiuo Alpių kraštovaizdžiu taip pat negali skųstis“, – susipažindamas su trasa pasakojo Dainius Matijošaitis.
Prieš kiekvieną etapą lenktynininkai turi galimybę susipažinti su trasa ją apeidami. Kelias išeina netrumpas – 4,3 km, o šioje trasoje ir kopti tenka nemažai.
„Visai kaip Kačerginė, bet visiškai kitaip“, – juokavo D. Matijošaitis.
Rekonstruotoje ir puikiai prižiūrimoje trasoje dar prieš dvi savaites vyko „Formulės-1“ etapas. Bolidai tuoj už starto-finišo tiesiosios staigiai suka į dešinę ir kyla į aukštą, statų kalną, o nuo jo šlaitais leidžiasi žemyn. Susidaro dar 8 staigūs posūkiai. Dėl nuolydžio galima padaryti labai skaudžių klaidų.
„Rytoj niekur neskubėsime. Gali būti koks tik nori greitas, bet jei nefinišuosi, tai nebus jokios prasmės – negausi taškų. Tas pats principas kaip ralyje“, – išmoktas pamokas pasakojo D. Matijošaitis.
Čempionate reikia ne tik spausti akceleratorių. Kiekvienas su finišu gautas taškas yra aukso svarbos. Šiuo metu „SVK by Speed Racing Factory“ savo klasėje bendroje rikiuotėje su 30 taškų stovi antra.