Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Danų lenktynininkas Tomas Kristensenas yra viena iš didžiųjų Le Mano legendų ir daugelio (įskaitant mus) laikomas absoliučiu lenktynių karaliumi. Jis devynis kartus laimėjo garsiąsias 24 valandų Le Mano lenktynes, iš jų šešis kartus iš eilės (2000-2005 m.).
Vienintelę nesėkmę jis patyrė tik 2003 metais. Tuomet ilgųjų nuotolių maratone jis dalyvavo vairuodamas „Bentley“ prototipą. Tuo tarpu visos pergalės buvo iškovotos vairuojant „Audi“ markės bolidą. Verta pažymėti, jog danas net šešis kartus tapo 12 valandų Sebringo lenktynių nugalėtoju, kuriose jis taip pat vairavo „Audi“.
Šią vasarą T.Kristensenas švęs penkiasdešimt penktąjį gimtadienį, tačiau jis toliau išlieka aktyvus automobilių pasaulyje. Šiuo metu T.Kristensenas yra „Audi“ bendrovės ambasadorius, tačiau užuot kūręs lenktyninius automobilius, jis daugiausia dėmesio skiria jaunų vairuotojų fiziniam ir protiniam lavinimui. Tuo tarpu pats sėdėdamas už bet kokio automobilio vairo jis nuolat įrodinėja, kad amžius tėra skaičius.
Puikių pavyzdžiu galėtų būti Jungtinėje Karalystėje surengtos lenktynės. Po geros kvalifikacinės sesijos, lenktynių metu įvyko incidentas, dėl kurio į trasą trims ratams išvažiavo saugos automobilis. T.Kristensenas, kuris važiavo kartu su Samu Hancoku, dėl to nukrito į 18 vietą, ir esame tikri, kad jis tokia situacija nebuvo labai patenkintas. Kita vertus, tai turėjo tapti didesne paskata prasibrauti pro dalyvių mišką.
Tai ką pamatysite žemiau – tiesiog įspūdingo meistriškumo pavyzdys.
Danų lenktynininkas Tomas Kristensenas yra viena iš didžiųjų Le Mano legendų ir daugelio (įskaitant mus) laikomas absoliučiu lenktynių karaliumi. Jis devynis kartus laimėjo garsiąsias 24 valandų Le Mano lenktynes, iš jų šešis kartus iš eilės (2000-2005 m.).
Vienintelę nesėkmę jis patyrė tik 2003 metais. Tuomet ilgųjų nuotolių maratone jis dalyvavo vairuodamas „Bentley“ prototipą. Tuo tarpu visos pergalės buvo iškovotos vairuojant „Audi“ markės bolidą. Verta pažymėti, jog danas net šešis kartus tapo 12 valandų Sebringo lenktynių nugalėtoju, kuriose jis taip pat vairavo „Audi“.
Šią vasarą T.Kristensenas švęs penkiasdešimt penktąjį gimtadienį, tačiau jis toliau išlieka aktyvus automobilių pasaulyje. Šiuo metu T.Kristensenas yra „Audi“ bendrovės ambasadorius, tačiau užuot kūręs lenktyninius automobilius, jis daugiausia dėmesio skiria jaunų vairuotojų fiziniam ir protiniam lavinimui. Tuo tarpu pats sėdėdamas už bet kokio automobilio vairo jis nuolat įrodinėja, kad amžius tėra skaičius.
Puikių pavyzdžiu galėtų būti Jungtinėje Karalystėje surengtos lenktynės. Po geros kvalifikacinės sesijos, lenktynių metu įvyko incidentas, dėl kurio į trasą trims ratams išvažiavo saugos automobilis. T.Kristensenas, kuris važiavo kartu su Samu Hancoku, dėl to nukrito į 18 vietą, ir esame tikri, kad jis tokia situacija nebuvo labai patenkintas. Kita vertus, tai turėjo tapti didesne paskata prasibrauti pro dalyvių mišką.
Tai ką pamatysite žemiau – tiesiog įspūdingo meistriškumo pavyzdys.