„Po pakilimo praėjus 15–20 minučių pilotas išėjo, atsigręžė nugara ir parkrito ant nugaros praėjime, – keleivė Aleksandra Matulupova sakė telefonu Rusijos televizijos pirmasis kanalas. – Po to jis negreitai atsikėlė – po 3–7 minučių. Man atrodo, kad jis buvo praradęs sąmonę – galbūt susitrenkė.“
„Po to jis nuėjo į tualetą, buvo ten apie penkias minutes; vėliau išėjo ir stovėjo prisišliejęs (prie sienelės), – pridūrė incidento liudininkė. – Jam mėgino suteikti pagalbą, kažką sprendė – tačiau jis vėl pargriuvo, tąsyk jau veidu žemyn. Mums pasakė, kad apsisuksime ir grįšime į Rygą.“
„Tiksliai nežinome, kas jam nutiko. Jis, atrodo, sakė apsinuodijęs“, – sakė A.Matulupova.
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“, kurios lėktuve įvyko šis incidentas, nurodė, jog sprendimas grįžti buvo priimtas dėl blogos piloto savijautos.
„Air Baltic“ lėktuvas buvo pakeliui į Maskvą, tačiau pakilus vienas pilotas pasiskundė bloga savijauta, ir buvo priimtas sprendimas grįžti į Rygą", – bendrovės atstovas Janis Vanagas pirmadienį sakė duodamas interviu komercinei televizijai LNT.
Pasak jo, lėktuve buvo 64 keleiviai ir keturi įgulos nariai. Atstovas pridūrė, kad šis incidentas buvo pirmasis atvejis per bendrovės istoriją, kai lėktuvą teko grąžinti dėl sutrikusios piloto sveikatos. J. Vanagas aiškino, kad pilotų sveikata reguliariai tikrinama.
J. Vanagas nurodė, kad visi 64 keleiviai išskrido į Maskvą kitu reisu pirmadienio rytą.
„Air Baltic“ skraidina 60 krypčių iš savo būstinės Rygoje. Bendrovė turi 25 lėktuvus: penkis „Boeing 737-500“, aštuonis „Boeing 737-300“ ir 12 „Bombardier Q400Next Gen“.
Pagrindinė „Air Baltic“ savininkė yra Latvijos vyriausybė, kuriai priklauso 99,8 proc. jos akcijų.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.