• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) organizuotoje spaudos konferencijoje buvo pristatytas jubiliejinis 25-tas sezonas bei pagerbti ir apdovanoti 2015 –ųjų Dakare dalyvavę lietuvių ekipažai.
LASF prezidento Gintaro Furmanavičiaus teigimu, jubiliejinis, 25-tas sezonas prasideda išties ypatingai, o metai jau dabar atnešė rekordų.
„Antri metai iš eilės automobilių sportas tvirtai užima trečią vietą visuomenės nuomonės apklausose. Manau, jei apklausą darytume dabar, po Dakaro, automobilių sportas tikrai aplenktų futbolą ir būtų antras pagal populiarumą. LASF negali likti nuošalyje nuo žmonių, kurie tiek daug duoda mūsų sportui, todėl norime mūsų sportininkus pasveikinti ir apdovanoti. Aš pamenu, kaip prieš 3 metus Benediktas Vanagas sakė, kad Dakaras - 5 metų projektas, o jis jau dabar važiavo ketvertuke,  kartais net pirmavo bei pasiekė aukščiausią rezultatą - finišavo 24-tas ir viena pozicija pagerino Aurelijaus Petraičio ir Antano Juknevičiaus rezultatą, pasiektą 2009 metais. A. Juknevičius taip pat pasiekė rekordą, jis Dakare buvo jau 10 kartą bei eilinį kartą parodė užsispyrusį lietuvišką charakterį ir ką gali mūsų mechanikai, turintys auksines rankas. Neabejoju, kad ateinančiame Dakare mūsų sportininkai sieks dar geresnių rezultatų ir toliau garsins Lietuvos vardą“, - džiaugėsi LASF prezidentas.
„Kalbant apie šį sezoną, mūsų laukia LASF prezidento rinkimai, kas yra labai svarbu mūsų bendruomenei. Džiugu, kad šiemet atsirado konkurencija tarp organizatorių ir turime naują Kauno ralio organizatorių - Ramūną Čapkauską. Žiedo čempionatas bus taip pat labai įdomus – vyks per tris valstybes, Vilkyčiuose vyks bandomasis Europos ralio kroso čempionato etapas. Taip pat laukia jau tradicinės drifto varžybos „Žalgirio“ arenoje. Dar vienas labai svarbus įvykis – Pasaulio ralio čempionato etapas (WRC) Lietuvoje. Kovo pradžioje į Lietuvą atvyks Lenkijos automobilių ir motociklų sporto federacijos prezidentas, su kuriuo pristatysime 2016 metų projektą. Kol kas nenoriu daug atskleisti, tačiau tikimės, kad bus daugiau gamyklinių komandų, o Lietuvoje vyks atidarymo iškilmės“, - ateities planus atskleidžia LASF prezidentas.
Pasak G. Furmanavičiaus, šis šventinis sezonas bus ypatingas, o nusipelnusių sportininkų įvertinimų bus ir daugiau. Taip pat ralio bendruomenę pasieks ir daugiau automobilių sporto naujienų, prie kurių platinimo prisidės LASF partneris - vyrų autoklubas „N40“.
Dakaro dalyviai sieks dar aukštesnių rezultatų
Pasak Dakare aukščiausią rezultatą Lietuvos istorijoje pasiekusio B. Vanago, kol kas dar viskas nenusistovėjo, tam prireiks dar kelių mėnesių.
„Kiekvienas Dakaras suteikia labai didelį kiekį informacijos, o žurnalistai nori karščiausio komentaro. Visgi, jis ne visada būna teisingiausias. Kol kas dar viskas nenusistovėjo, manau, kad po poros mėnesių bus kur kas aiškiau man pačiam. Rezultatai yra, podiumas yra,  tačiau manęs tai netenkina. Esu maksimalistas“, - sako jis.
Lenktynininkas atskleidė, kad pasiruošimas naujam Dakarui prasidėjo jau dabar, o Dakaras vyksta ne kelias savaites ar metus, o visą gyvenimą.
„Pasiruošimas vyksta jau dabar. Vasarį numatyti 2 susitikimai Londone su potencialiais partneriais, taip pat turėsime kelionę į Singapūrą. Pasiekta 4-ta vieta atvėrė mums papildomų galimybių.  Pasistengsime jomis pasinaudoti. Kol kas klaustukų yra daugiau, nei atsakymų. Apibendrinant galiu pasakyti, kad šis Dakaras buvo stipriai kitoks nei anie du. Dakaras ir pasiruošimas jam labai skiriasi priklausomai nuo to, kurioje pozicijoje važiuoji. Panašu, kad mes nepaliksime kartelės, kuri buvo ir ją stipriai kelsime“, - atskleidė B. Vanagas.
Antanas Juknevičius taip pat išdavė paslaptį, kad tai tikrai ne paskutinis Dakaras.
„Dakare važiavome su pačių gamintu automobiliu. Kito varianto nebuvo. Galėjome arba nestartuoti arba gaminti patys. Turėjome vilties, kad mūsų gamybos automobilis bus patvaresnis. Visgi, padaryti konkurencingą automobilį yra labai brangu, o mūsų tobulinimo procesai dažnai nusikeldavo ir į greičio ruožus. Deja, tai neleidžia siekti aukštesnio rezultato,  o tam mes turime ambicijų“, - sako A. Juknevičius.
A. Juknevičiaus šturmanas Edvardas Duoba Dakare dalyvavo pirmą kartą ir čia įgyvendino savo svajonę.
„Mano svajonė buvo papulti į Dakarą ir aš ją įgyvendinau. Šiemet norėjau nugalėti save ir pasiekti finišą, o dabar tai, kas pasiekta, reikia gerinti. Mano įspūdžiai - nepakartojami, galėjau prisiliesti prie Dakaro, prisikvėpuoti dulkių, pakasti smėlio. Manau, kad finišą mums pasiekti pavyko Antano patirties dėka. Dviem „žaliems“ nebūtų verta ten kelti kojos. Ateityje mes su Antanu tikrai nesiruošiame sukti skirtingais keliais ir, manau, spėsime sėkmingai pasiruošti ateinančiam Dakarui“, - atvirauja E. Duoba.

Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) organizuotoje spaudos konferencijoje buvo pristatytas jubiliejinis 25-tas sezonas bei pagerbti ir apdovanoti 2015 –ųjų Dakare dalyvavę lietuvių ekipažai.
LASF prezidento Gintaro Furmanavičiaus teigimu, jubiliejinis, 25-tas sezonas prasideda išties ypatingai, o metai jau dabar atnešė rekordų.
„Antri metai iš eilės automobilių sportas tvirtai užima trečią vietą visuomenės nuomonės apklausose. Manau, jei apklausą darytume dabar, po Dakaro, automobilių sportas tikrai aplenktų futbolą ir būtų antras pagal populiarumą. LASF negali likti nuošalyje nuo žmonių, kurie tiek daug duoda mūsų sportui, todėl norime mūsų sportininkus pasveikinti ir apdovanoti. Aš pamenu, kaip prieš 3 metus Benediktas Vanagas sakė, kad Dakaras - 5 metų projektas, o jis jau dabar važiavo ketvertuke,  kartais net pirmavo bei pasiekė aukščiausią rezultatą - finišavo 24-tas ir viena pozicija pagerino Aurelijaus Petraičio ir Antano Juknevičiaus rezultatą, pasiektą 2009 metais. A. Juknevičius taip pat pasiekė rekordą, jis Dakare buvo jau 10 kartą bei eilinį kartą parodė užsispyrusį lietuvišką charakterį ir ką gali mūsų mechanikai, turintys auksines rankas. Neabejoju, kad ateinančiame Dakare mūsų sportininkai sieks dar geresnių rezultatų ir toliau garsins Lietuvos vardą“, - džiaugėsi LASF prezidentas.
„Kalbant apie šį sezoną, mūsų laukia LASF prezidento rinkimai, kas yra labai svarbu mūsų bendruomenei. Džiugu, kad šiemet atsirado konkurencija tarp organizatorių ir turime naują Kauno ralio organizatorių - Ramūną Čapkauską. Žiedo čempionatas bus taip pat labai įdomus – vyks per tris valstybes, Vilkyčiuose vyks bandomasis Europos ralio kroso čempionato etapas. Taip pat laukia jau tradicinės drifto varžybos „Žalgirio“ arenoje. Dar vienas labai svarbus įvykis – Pasaulio ralio čempionato etapas (WRC) Lietuvoje. Kovo pradžioje į Lietuvą atvyks Lenkijos automobilių ir motociklų sporto federacijos prezidentas, su kuriuo pristatysime 2016 metų projektą. Kol kas nenoriu daug atskleisti, tačiau tikimės, kad bus daugiau gamyklinių komandų, o Lietuvoje vyks atidarymo iškilmės“, - ateities planus atskleidžia LASF prezidentas.
Pasak G. Furmanavičiaus, šis šventinis sezonas bus ypatingas, o nusipelnusių sportininkų įvertinimų bus ir daugiau. Taip pat ralio bendruomenę pasieks ir daugiau automobilių sporto naujienų, prie kurių platinimo prisidės LASF partneris - vyrų autoklubas „N40“.
Dakaro dalyviai sieks dar aukštesnių rezultatų
Pasak Dakare aukščiausią rezultatą Lietuvos istorijoje pasiekusio B. Vanago, kol kas dar viskas nenusistovėjo, tam prireiks dar kelių mėnesių.
„Kiekvienas Dakaras suteikia labai didelį kiekį informacijos, o žurnalistai nori karščiausio komentaro. Visgi, jis ne visada būna teisingiausias. Kol kas dar viskas nenusistovėjo, manau, kad po poros mėnesių bus kur kas aiškiau man pačiam. Rezultatai yra, podiumas yra,  tačiau manęs tai netenkina. Esu maksimalistas“, - sako jis.
Lenktynininkas atskleidė, kad pasiruošimas naujam Dakarui prasidėjo jau dabar, o Dakaras vyksta ne kelias savaites ar metus, o visą gyvenimą.
„Pasiruošimas vyksta jau dabar. Vasarį numatyti 2 susitikimai Londone su potencialiais partneriais, taip pat turėsime kelionę į Singapūrą. Pasiekta 4-ta vieta atvėrė mums papildomų galimybių.  Pasistengsime jomis pasinaudoti. Kol kas klaustukų yra daugiau, nei atsakymų. Apibendrinant galiu pasakyti, kad šis Dakaras buvo stipriai kitoks nei anie du. Dakaras ir pasiruošimas jam labai skiriasi priklausomai nuo to, kurioje pozicijoje važiuoji. Panašu, kad mes nepaliksime kartelės, kuri buvo ir ją stipriai kelsime“, - atskleidė B. Vanagas.
Antanas Juknevičius taip pat išdavė paslaptį, kad tai tikrai ne paskutinis Dakaras.
„Dakare važiavome su pačių gamintu automobiliu. Kito varianto nebuvo. Galėjome arba nestartuoti arba gaminti patys. Turėjome vilties, kad mūsų gamybos automobilis bus patvaresnis. Visgi, padaryti konkurencingą automobilį yra labai brangu, o mūsų tobulinimo procesai dažnai nusikeldavo ir į greičio ruožus. Deja, tai neleidžia siekti aukštesnio rezultato,  o tam mes turime ambicijų“, - sako A. Juknevičius.
A. Juknevičiaus šturmanas Edvardas Duoba Dakare dalyvavo pirmą kartą ir čia įgyvendino savo svajonę.
„Mano svajonė buvo papulti į Dakarą ir aš ją įgyvendinau. Šiemet norėjau nugalėti save ir pasiekti finišą, o dabar tai, kas pasiekta, reikia gerinti. Mano įspūdžiai - nepakartojami, galėjau prisiliesti prie Dakaro, prisikvėpuoti dulkių, pakasti smėlio. Manau, kad finišą mums pasiekti pavyko Antano patirties dėka. Dviem „žaliems“ nebūtų verta ten kelti kojos. Ateityje mes su Antanu tikrai nesiruošiame sukti skirtingais keliais ir, manau, spėsime sėkmingai pasiruošti ateinančiam Dakarui“, - atvirauja E. Duoba.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų