• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tobulindama teikiamų paslaugų kokybę, Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) mažina biurokratizmą ir keliasi į elektroninę erdvę.
Metų pradžioje startavo LASF kurta e-sistema - E-LASF, kurioje sportininkai, pareiškėjai, teisėjai ir esami nariai gali išsiimti jiems reikiamas licencijas. Pasak LASF generalinės sekretorės Renatos Burbulienės, sistema sumažino biurokratinį procesą, paspartino darbą, taupo laiką ir leidžia atsisakyti kelionių į federaciją tik dėl dokumentų pateikimo.
„E-LASF autosporto bendruomenei buvo labai reikalinga ir jos naudą jaučiame jau dabar. Nors e-sistema veikia tik šiek tiek daugiau nei du mėnesius, jau  esame išdavę 184 sportininkų licencijas, 101 teisėjų licenciją bei patvirtinę ir pratęsę 71 LASF narystę. Anksčiau, kad sutvarkytume tiek lincencijų, reikėdavo skirti nemažai laiko. Sportininkai, pavyzdžiui, iš Klaipėdos važiuodavo į Kauną vien tam, kad atvežtų reikiamus dokumentus. Kartais tekdavo važiuoti ir po kelis kartus, jei paaiškėja, kad pateikti ne visi dokumentai ar jie su klaidomis. Dabar visus dokumentus galima pateikti internetu, o gavus sistemos pranešimą apie dokumentų trūkumus - juos pakoreguoti ir pateikti internetu papildomai. Paruoštos licencijos ar kiti dokumentai yra išsiunčiami paštu“, - sistemą pristato R.Burbulienė.
Generalinės sekretorės teigimu, tai yra didelis žingsnis į priekį, siekiant šiuolaikiško, inovatyvaus ir skaidraus automobilių sporto administravimo.
„Sistema leis matyti visų automobilių sporto dalyvių veiklos istoriją, taip pat ji automatiškai sugeneruos statistiką pagal atitinkamus kriterijus, kuriuos kasmet teikiame LR Kūno kultūros ir sporto departamentui (KKSD). Federacija deklaruoja viešumą ir skaidrumą savo veikloje, todėl prieiga stebėti ir analizuoti statistinę informaciją, skirtingų automobilių sporto šakų masiškumo augimą gali matyti ir KKSD. Taip pat įdiegėme ir forumą, kuriame pateikiame visas naujienas, siūlymus ar sprendimus. Autosporto bendruomenė nuo šiol turės dar daugiau galimybių atvirai diskusijai, savo idėjų ir vizijų pateikimui ar bendradarbiavimui“, - teigia R.Burbulienė.
Baigtas tik pirmasis kūrimo etapas
LASF generalinės sekretorės teigimu, kol kas baigtas tik pirmasis sistemos etapas, kuris leidžia  E-LASF sistemoje sportininkams, klubams ir teisėjams išsiimti ir/ar prasitęsti licenciją, o LASF esami ir būsimi nariai (juridiniai asmenys) gali internetu pateikti prašymą prasitęsti narystę ar tapti naujais LASF nariais.
„Jau deriname specifikacijas tolimesniems II etapo darbams – sistemą papildys organizatoriams skirtas modulis, kuriame bus galima pateikti paraiškas ir visus reikalingus dokumentus, susijusius su varžybų organizavimu. Organizatorius ar kitas atsakingas asmuo taip pat per sistemą galės pateikti ir varžybų rezultatus, kurie bus automatiškai priskirti ir sportininkams. Tokiu būdu rezultatai operatyviai bus skelbiami LASF  svetainėje, o juos galės pamatyti visi, besidomintys automobilių sportu.
Teisėjų modulyje matysime, kokiose ir kiek varžybų teisėjavo teisėjas, kaip auga jo kvalifikacija. Taip pat bus galima sekti informaciją, kada teisėjas gali gauti aukštesnę kategoriją“, - tvirtina  LASF generalinė sekretorė R. Burbulienė.
Sistemos kodas – prieinamas visiems
LASF e-sistema yra kuriama atviro kodo principu (angl. Open source), todėl ją tobulinti, pildyti ar panaudoti savo reikmėms galės ir kitos federacijos.
„Sistema yra sukurta atviro kodo principu. Tai reiškia, kad prie jos kūrimo gali prisidėti visi norintys. Taip užtikrinama, kad pasikeitus ją kūrusiai kompanijai darbai nesustos ir nereikės visko daryti iš pradžių. Taip pat labai svarbu ir tai, kad šios sistemos baziniu moduliu galės pasinaudoti ir kitos federacijos ar panašaus pobūdžio organizacijos ir taip sutaupyti tikrai ženklią dalį lėšų. Tai yra naujovė viešajame sektoriuje“, - sako sistemą kūrusios kompanijos „Datadog“ atstovas Povilas Poderskis.
Panašią sistemą turi sukūrusi Suomijos automobilių sporto federacija, kurį į ją investavo 1 mln. eurų, o sistemos diegimo darbai užtruko beveik dešimtmetį. Kūno Kultūros ir Sporto rėmimo fondas E-LASF skyrė 1000 eurų, tačiau didžioji dalis investicijų, reikalingų projekto vystymui, skiria LASF. Pagrindinius sistemos darbus planuojama baigti dar šiais metais.

Tobulindama teikiamų paslaugų kokybę, Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) mažina biurokratizmą ir keliasi į elektroninę erdvę.
Metų pradžioje startavo LASF kurta e-sistema - E-LASF, kurioje sportininkai, pareiškėjai, teisėjai ir esami nariai gali išsiimti jiems reikiamas licencijas. Pasak LASF generalinės sekretorės Renatos Burbulienės, sistema sumažino biurokratinį procesą, paspartino darbą, taupo laiką ir leidžia atsisakyti kelionių į federaciją tik dėl dokumentų pateikimo.
„E-LASF autosporto bendruomenei buvo labai reikalinga ir jos naudą jaučiame jau dabar. Nors e-sistema veikia tik šiek tiek daugiau nei du mėnesius, jau  esame išdavę 184 sportininkų licencijas, 101 teisėjų licenciją bei patvirtinę ir pratęsę 71 LASF narystę. Anksčiau, kad sutvarkytume tiek lincencijų, reikėdavo skirti nemažai laiko. Sportininkai, pavyzdžiui, iš Klaipėdos važiuodavo į Kauną vien tam, kad atvežtų reikiamus dokumentus. Kartais tekdavo važiuoti ir po kelis kartus, jei paaiškėja, kad pateikti ne visi dokumentai ar jie su klaidomis. Dabar visus dokumentus galima pateikti internetu, o gavus sistemos pranešimą apie dokumentų trūkumus - juos pakoreguoti ir pateikti internetu papildomai. Paruoštos licencijos ar kiti dokumentai yra išsiunčiami paštu“, - sistemą pristato R.Burbulienė.
Generalinės sekretorės teigimu, tai yra didelis žingsnis į priekį, siekiant šiuolaikiško, inovatyvaus ir skaidraus automobilių sporto administravimo.
„Sistema leis matyti visų automobilių sporto dalyvių veiklos istoriją, taip pat ji automatiškai sugeneruos statistiką pagal atitinkamus kriterijus, kuriuos kasmet teikiame LR Kūno kultūros ir sporto departamentui (KKSD). Federacija deklaruoja viešumą ir skaidrumą savo veikloje, todėl prieiga stebėti ir analizuoti statistinę informaciją, skirtingų automobilių sporto šakų masiškumo augimą gali matyti ir KKSD. Taip pat įdiegėme ir forumą, kuriame pateikiame visas naujienas, siūlymus ar sprendimus. Autosporto bendruomenė nuo šiol turės dar daugiau galimybių atvirai diskusijai, savo idėjų ir vizijų pateikimui ar bendradarbiavimui“, - teigia R.Burbulienė.
Baigtas tik pirmasis kūrimo etapas
LASF generalinės sekretorės teigimu, kol kas baigtas tik pirmasis sistemos etapas, kuris leidžia  E-LASF sistemoje sportininkams, klubams ir teisėjams išsiimti ir/ar prasitęsti licenciją, o LASF esami ir būsimi nariai (juridiniai asmenys) gali internetu pateikti prašymą prasitęsti narystę ar tapti naujais LASF nariais.
„Jau deriname specifikacijas tolimesniems II etapo darbams – sistemą papildys organizatoriams skirtas modulis, kuriame bus galima pateikti paraiškas ir visus reikalingus dokumentus, susijusius su varžybų organizavimu. Organizatorius ar kitas atsakingas asmuo taip pat per sistemą galės pateikti ir varžybų rezultatus, kurie bus automatiškai priskirti ir sportininkams. Tokiu būdu rezultatai operatyviai bus skelbiami LASF  svetainėje, o juos galės pamatyti visi, besidomintys automobilių sportu.
Teisėjų modulyje matysime, kokiose ir kiek varžybų teisėjavo teisėjas, kaip auga jo kvalifikacija. Taip pat bus galima sekti informaciją, kada teisėjas gali gauti aukštesnę kategoriją“, - tvirtina  LASF generalinė sekretorė R. Burbulienė.
Sistemos kodas – prieinamas visiems
LASF e-sistema yra kuriama atviro kodo principu (angl. Open source), todėl ją tobulinti, pildyti ar panaudoti savo reikmėms galės ir kitos federacijos.
„Sistema yra sukurta atviro kodo principu. Tai reiškia, kad prie jos kūrimo gali prisidėti visi norintys. Taip užtikrinama, kad pasikeitus ją kūrusiai kompanijai darbai nesustos ir nereikės visko daryti iš pradžių. Taip pat labai svarbu ir tai, kad šios sistemos baziniu moduliu galės pasinaudoti ir kitos federacijos ar panašaus pobūdžio organizacijos ir taip sutaupyti tikrai ženklią dalį lėšų. Tai yra naujovė viešajame sektoriuje“, - sako sistemą kūrusios kompanijos „Datadog“ atstovas Povilas Poderskis.
Panašią sistemą turi sukūrusi Suomijos automobilių sporto federacija, kurį į ją investavo 1 mln. eurų, o sistemos diegimo darbai užtruko beveik dešimtmetį. Kūno Kultūros ir Sporto rėmimo fondas E-LASF skyrė 1000 eurų, tačiau didžioji dalis investicijų, reikalingų projekto vystymui, skiria LASF. Pagrindinius sistemos darbus planuojama baigti dar šiais metais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų