Prieš mėnesį „Bitė“ Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojams pristatė neribotų pokalbių ir SMS planą „Laisvė“.
„Vartotojai pastebėjo, kad „Bitė“ keičia rinką ir pristato naujoves. Mums pristačius planą „Laisvė“, konkurentai jį nukopijavo panašiomis kainomis. Kai kainos skirtumų praktiškai nebeliko, žmonės renkasi tą operatorių, kuris jais rūpinasi labiau, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.
„Mano numeris“ duomenimis, iš viso per lapkritį „Bitės“ paslaugas, perkeldami savo numerį iš kito operatoriaus, pasirinko 10212 klientų. Per šį laikotarpį „Tele2“ pasiūlymus priėmė 8126 vartotojai, o „Omnitel“ – 2722. Tuo tarpu iš „Bitės“ išėjo 5625 klientai, o kitus du operatorius paliko daugiau vartotojų – su „Tele2” atsisveikino 5868, o „Omnitel“ neteko 8567 klientų.
Taip pat sparčiai populiarėjo prieš keletą mėnesių pristatyta mažai vartojantiems klientams skirta abonentinė paslauga „Labas kontraktas“, priklausanti „Bitės grupės“ įmonei UAB „Eurocom“. Ją jau pasirinko daugiau nei 20 tūkst. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų.