• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po daugiau nei dešimtmetį trukusios pertraukos, „Lancia“ pagaliau pristatė visiškai naują automobilį – jau ketvirtos kartos „Ypsilon“ hečbeką, su kuriuo siekiama pakartoti pirmtakų sėkmę.

19

Po daugiau nei dešimtmetį trukusios pertraukos, „Lancia“ pagaliau pristatė visiškai naują automobilį – jau ketvirtos kartos „Ypsilon“ hečbeką, su kuriuo siekiama pakartoti pirmtakų sėkmę.

REKLAMA

Kartu su nauju modeliu „Lancia“ taip pat planuoja subtilią, bet reikšmingą plėtrą į kitas Vakarų Europos šalis. Bendrovės atstovų teigimu, netrukus naująjį modelį bus galima įsigyti Austrijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Nyderlanduose, Lenkijoje, Portugalijoje ir Ispanijoje. Iš esmės, didžiausiose Europos rinkose.

Kuomet buvo paskelbta apie bandymus „Lancia“ markei sugrąžinti prarastą šlovę, bendrovės atstovai neslėpė, jog tai padarys į pagalbą pasitelkdami jau esamą „Stellantis“ koncerno inžinierių sukurtą techninę bazę. Nors toks požiūris ištikimiausiems „Lancia“ gerbėjams nepatiks, tačiau pirmąjį žingsnį žengianti bendrovė turi užsitikrinti stabilias pajamas, kurios ateityje leistų imtis drąsesnių eksperimentų.

Pirmasis naujos kartos „Lancia“ automobilis buvo suprojektuotas naudojantis „Stellantis CMP/eCMP“ moduline platforma, kurios pagrindu šiandien gaminami tokie modeliai kaip „Peugeot 208“ ar „Opel Corsa“.

REKLAMA
REKLAMA

Techniniu požiūriu, itališkas hečbekas naudoja tą pačią elektrinę pavarą kaip ir minėtieji broliai, o tai reiškia, jog „Ypsilon“ naudos 156 arklio galių ir 260 Nm generuojantį elektros motorą, kuris elektros energiją siurbčios iš 51 kWh talpos baterijos.

REKLAMA

Gamintojas tvirtina, jog su pilna įkrova automobilis galės nuvažiuoti iki 403 kilometrų siekiantį atstumą, tačiau „Peugeot e-208“ ir „Opel Corsa“ pavyzdžiai rodo, jog tokią pačią elektrinę pavarą naudojantys modeliai realiomis sąlygomis nuvažiuoja nuo 200 iki 425 kilometrų, priklausomai nuo greičio, važiavimo sąlygų ir oro temperatūros.

„Lancia“ taip pat pabrėžia, jog baterijos įkrovimo trukmė nereikalaus nuobodžiauti. tai, suradus atitinkamą įkrovimo stotelę, baterijos įkrova nuo 20 iki 80 proc. bus pasiekta per 24 minutes.

REKLAMA
REKLAMA

Jeigu techninė dalis bus labai artima „Peugeot“ ir „Opel“ analogams, „Lancia“ tikisi, jog radikalūs pokyčiai automobilio išorėje ir viduje bus pakankamai svarūs argumentai įsigyti šį „Ypsilon“.

Automobilį kūrę dizaineriai didžiuojasi, jog nemažą dalį elementų jiems pavyko perkelti į prieš kurį laiką demonstruoto „Lancia Pu+Ra HPE“ koncepcijos, kurioje buvo integruoti eilės skirtingų, praeityje sukurtų „Lancia“ modelių motyvai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Automobilio viduje taip pat galima rasti reikšmingų skirtumų. Nors viduje dominuoja du dideli ekranai, tačiau „Lancia“ paliko nepasiryžo atsisakyti fizinių jungiklių, kurie leidžia akimirksniu, pavyzdžiui, koreguoti klimato kontrolės darbą.

„Lancia“ taip pat įrengė unikaliai atrodančią dėtuvę, kuri atlieka belaidžio įkroviklio funkciją, tačiau ji labiau primena mažyti padėką picai. Kad ir kaip pažiūrėsi – originalu.

REKLAMA

„Lancia“ iš pradžių siūlys įsigyti maksimaliai sukomplektuotą, ribotos laidos „Edizione Limitata Cassina“ modifikaciją, kuri gamintojo buvo įkainota 39 654 eurų suma.

Vis dėlto, atsižvelgiant į šio modelio svarbą, vėliau kainoraštyje pasirodys pigesnės versijos, turinčios šiek tiek mažiau įrangos arba, netgi, tradicinį benzininį variklį, kurį galima rasti „Peugeot 208“ ir „Opel Corsa“ modeliuose.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų