Pavasarį, Ženevos automobilių parodoje, pamatysime jau gamyklos dažais kvepiančius „Fiat“ ir „Chrysler“ bendradarbiavimo vaisius. Tai bus „Lancia Flavia“ ir „Lancia Thema“.
„Lancia“ nusprendė atgaivinti senokai pamirštus vardus. Jei „Thema“ dar galima pamatyti keliuose, tai „Flavia“ žinoma tik tiems, kas domisi automobilių istorija – tikroji „Flavia“ nuo konvejerio riedėjo iki 1975 metų.
„Lancia Flavia“ – tai ne kas kitas, kaip kitomis radiatoriaus grotelėmis ir kitokiais bamperiais papuoštas „Chrysler 200“. Automobilis bus komplektuojamas su 2,4 litro darbo tūrio keturių cilindrų ir 3,6 litro darbo tūrio V6 tipo benzininiais motorais. Tiesa, „Flavia“ gaus ir vieną variklį, kuris nemontuojamas į „Chrysler“. Tai bus su šešių laipsnių „automatu“ agregatuojamas turbodyzelinis motoras.
„Flavia“ debiutuos šį pavasarį Ženevoje, tačiau pardavėjų salonuose šis automobilis pasirodys tik 2012 metų pradžioje.
Tuo tarpu atnaujintas „Chrysler 300C“ taps „Lancia“ flagmanu. Taip į rinką bus sugražintas „Lancia Thema“ vardas. „Lancia“ flagmanas nuo giminaičio iš Amerikos skirsis labai nežymiai. Teigiama, kad išorėje pasikeis tik radiatoriaus grotelės ir bamperiai.
Be „Chrysler“ naudojamų variklių „Lancia Thema“ gaus trijų litrų darbo tūrio 230 a.g. V6 tipo turbodyzelį, kurį gamina italų „VM Motori“. Manoma, kad bent 80 proc. automobilių bus parduodama su šiuo varikliu.
„Lancia“ su šiuo modeliu tikisi pritraukti šią firmą pamiršusius pirkėjus. Tiesa, „Lancia“ pardavimų ekspertų apetitas nėra didelis. Planuojma per metus parduoti 10-15 tūkst. „Lancia Thema“ automobilių.