Raudonuoti iš gėdos verčiančia nesekėme tapęs „Lancia Thesis“ labai stipriai apribojo tolimesnę „Lancia“ markės plėtrą. Pagal pirminį planą „Thesis“ turėjo pademonstruoti kuria kryptimi juda „Lancia“ ir kuo jinai norėtų tapti. Vis dėlto, minimalus susidomėjimas ištaigingu sedanu privertė italus eilinį kartą pakeisti plėtros kryptį ir vietoj to, kad investuotų į tolimesnę modelių gamos plėtrą, jie kišo pinigus į skirtingas koncepcijas. „Lancia Grantursimo“ – viena iš jų.
Koncepcijos autoriai neslėpė, jog jie norėjo sukurti modernią „HPE“ (High Performance Estate) modelio interpretaciją. Kėbulo tipas, kuris „Lancia“ modelių gamoje nėra absoliuti naujovė. Tiesiog užtenka pažvelgti į „HPE“ pradininką – „Lancia Beta HPE“, kuris siekė sujungti geriausius kupė ir universalo bruožus.
„Lancia Granturismo“ kūrėjai siekdami patenkinti kuo platesni vairuotojų ratą, atsisakė vienos „HPE“ savybės. Matote, originalus „HPE“ turėjo dvi dureles, kaip kupė. Tuo tarpu „Granturismo“ turėjo keturias normalias dureles, kurios palengvintų kasdienybę jaunoms šeimoms ar žmonėms, kurie norėtų retkarčiais pavėžinti savo bičiulius.
Akivaizdu, jog „Granturismo“ vizitine kortele turėjo tapti įspūdinga išvaizda. Ir kaip matote patys, dizaineriai savo darbą atliko puikiai. Vis dėlto, nereikėtų nuvertinti ir tų, kurie pasirūpino, jog išvaizdusis „Granturismo“ pasižymėtų pagirtinomis važiavimo savybėmis.
Jūsų nuostabai, štai ši koncepcija buvo suprojektuota ant „Lancia Thesis“ bazės. Tai reiškia, jog „Granturismo“ būtų turėjusi „SkyHook“ vardu pavadintą važiuoklės konfigūraciją, kurios veikimo savybes prižiūri elektroniniai prietaisai.
„Lancia Granturismo“, deja, visuomet turėjo tik vieną paskirtį – atkreipti smalsuolių dėmesį tarptautinėse parodose. Nei daugiau, nei mažiau. Vis dėlto, kai po keleto metų „Lancia“ pristatė naujos kartos „Delta“ hečbeką, kiekvienam „Lancia“ gerbėjui buvo aišku iš kur dizaineriai sėmėsi įkvėpimo.