Puikus to pavyzdys : „Lancia Fulvia“ kupė. 1963 metais pristatytas modelis šiuo metu yra graibstomas turtingų automobilių kolekcionierių. Kiekvienas nori savo garaže turėti elegantiška suknele apsirengusį automobilį, kuris yra varomas pakankamai netradiciniu „V“ formos, keturių cilindrų varikliu.
Šiuo automobiliu susižavėjo ir Antonijus, kuris šią „Lancia“ džiaugiasi šešeris metus.
Motyvacija
„Automobilį nusipirkau dar 2007 metais. Kaip šiandien atsimenu tą dieną, kai pagaliau turėjau pakankamai pinigų ir laiko skirti įdomiam projektui.“
„Šis itališkas automobilis mano garaže atsidūrė planuotai. Nuo mažumės svajojau apie jį ir kai atėjo diena, kai galėjau sau leisti jį įsigyti, buvau pats laimingiausias žmogus pasaulyje“.
„Istorija kaip jį įsigijau yra per ilga. Neužtektų net pusdienio ją papasakoti. Trumpai tariant : visas įsigijimo procesas užtruko maždaug šešis mėnesius. Italai yra užsispyrę žmonės ir stengiasi ne kiekvienam atiduoti tokią legendą kaip ši „Falvia“.
„Daugiausiai problemų iškilo su kėbulu ir interjeru. Dalių taip lengvai negausi, todėl reikia kreiptis pas tam tikrus specialistus arba pas oficialų markės atstovą.“
„Pirmasis mano darbas buvo perdažyti automobilio kėbulą. Su keletos draugų pagalbą, visus darbus atlikome per vieną savaitgalį. Vėliau sekė variklio restrauracija, važiuoklės patobulinimas ir kas be ko - interjero atnaujinimas“.
„Nors darbų sąrašas yra pakankamai mažas, tačiau juos atlikti prireikė ne vieno mėnesio“.