• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kadaise labai labai seniai, automobilių gamintojas vardu Lancia buvo asocijuojamas su kietais, stilingais, inovatyviais automobiliais. Šiandien deja turime situaciją, kurioje Lancia tapo tiesiog Chrysler.
Ši kompanija buvo įkurta dar 1906 metais, Turino mieste Italijoje. Kompaniją įkūrė du buvę Fiat lenktynių komandos pilotai, kurie į dienos šviesą ištempė šiuo metu didžiausią automobilių gamintoją Italijoje. Tačiau pradėję savo kompaniją, Lancia tapo tikru naujovių aparatu. Pavyzdžiui 1913 metais pristatytas "Theta" modelis buvo pirmasis Europoje pagamintas automobilis turintis pilnavertę elektrinę sistemą. O pristatinėti ralio trasose dominavusių bolidų, kaip "Stratos", "037" ar "Delta" tikrai nereikia.


Taip pat reikėtų paminėti ir "Lambda" modelį, kuris pirmasis pasaulyje buvo sukurtas naudojantis monokoko kėbulą. Taip pat šis automobilis turėjo penkių pavarų mechaninę dėžę, o tai buvo dar nematytas išradimas serijiniuose automobiliuose. Tęsdami kompanijos išradimų sagą, reikėtų paplepėti ir apie variklių departamentą, kuris buvo tikras pionierius. 1950 metais Lancia inžinieriai sukonstravo 6 cilindrų variklį, kuris vėliau tapo pasauliniu pavyzdžiu. Taip pat Lancia buvo sukūrusi pirmąjį pasaulyje V4 variklį bei tobulino V8 ir V12 komponuotės variklius. Jeigu dar to neužteko, pridursime, kad Lancia ženkliai prisidėjo prie nepriklausomos pakabos įdiegimo į serijinius automobilius.

Visa tai vyko tada, kai Lancia buvo pakankamai mažas ir nepriklausomas automobilių gamintojas iki tol, kol Fiat kompaniją įsigijo 1969 metais. Nors naujoji vadovybė dar kurį laiką palaikė tempą ir bandė prisitaikyti prie Lancia inžinierių minčių, po truputį gamintojas prarado savo tikrąjį veidą ir tapo tiesiog pensininkų kušete. Tačiau prieš įvykstant kompanijos identiteto praradimui, Lancia buvo sukūrusi nuostabų modelį vardu "Flaminia", kuris serijinėje gamyboje išbuvo nuo 1957 iki 1970 metų. Šis modelis tuo metu buvo kompanijos flagmanas bei turėjo visus komponentus sukurtus tik Lancia gamykloje.

Kadaise labai labai seniai, automobilių gamintojas vardu Lancia buvo asocijuojamas su kietais, stilingais, inovatyviais automobiliais. Šiandien deja turime situaciją, kurioje Lancia tapo tiesiog Chrysler.
Ši kompanija buvo įkurta dar 1906 metais, Turino mieste Italijoje. Kompaniją įkūrė du buvę Fiat lenktynių komandos pilotai, kurie į dienos šviesą ištempė šiuo metu didžiausią automobilių gamintoją Italijoje. Tačiau pradėję savo kompaniją, Lancia tapo tikru naujovių aparatu. Pavyzdžiui 1913 metais pristatytas "Theta" modelis buvo pirmasis Europoje pagamintas automobilis turintis pilnavertę elektrinę sistemą. O pristatinėti ralio trasose dominavusių bolidų, kaip "Stratos", "037" ar "Delta" tikrai nereikia.


Taip pat reikėtų paminėti ir "Lambda" modelį, kuris pirmasis pasaulyje buvo sukurtas naudojantis monokoko kėbulą. Taip pat šis automobilis turėjo penkių pavarų mechaninę dėžę, o tai buvo dar nematytas išradimas serijiniuose automobiliuose. Tęsdami kompanijos išradimų sagą, reikėtų paplepėti ir apie variklių departamentą, kuris buvo tikras pionierius. 1950 metais Lancia inžinieriai sukonstravo 6 cilindrų variklį, kuris vėliau tapo pasauliniu pavyzdžiu. Taip pat Lancia buvo sukūrusi pirmąjį pasaulyje V4 variklį bei tobulino V8 ir V12 komponuotės variklius. Jeigu dar to neužteko, pridursime, kad Lancia ženkliai prisidėjo prie nepriklausomos pakabos įdiegimo į serijinius automobilius.

Visa tai vyko tada, kai Lancia buvo pakankamai mažas ir nepriklausomas automobilių gamintojas iki tol, kol Fiat kompaniją įsigijo 1969 metais. Nors naujoji vadovybė dar kurį laiką palaikė tempą ir bandė prisitaikyti prie Lancia inžinierių minčių, po truputį gamintojas prarado savo tikrąjį veidą ir tapo tiesiog pensininkų kušete. Tačiau prieš įvykstant kompanijos identiteto praradimui, Lancia buvo sukūrusi nuostabų modelį vardu "Flaminia", kuris serijinėje gamyboje išbuvo nuo 1957 iki 1970 metų. Šis modelis tuo metu buvo kompanijos flagmanas bei turėjo visus komponentus sukurtus tik Lancia gamykloje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Automobilis buvo parduodamas kupė, kabrioleto, sedano ir net limuzino kėbulais ir nesvarbu kokį kostiumą Lancia uždėdavo, automobilis atrodydavo nuostabiai.

REKLAMA





Pavyzdžiui "Zagato" sukurta modifikacija buvo aprūpinta 6 cilindrų benzininiu agregatu, kurio galia buvo perduodama per penkių bėgių mechaninę pavarų dėžę į galinius ratus. Naujoji Zagato modifikacija buvo pavadinta "Super Sport" bei turėjo unikalius galinius žibintus, truputėlį aerodinamiškesnę galinę dalį bei patobulintą 2,8 litro variklį, kuris išvystydavo 152 arklio galias.

REKLAMA
REKLAMA


Nuotraukose matomas automobilis priklausė vienam automobilių kolekcionieriui, kuris jį savo rankose turėjo net 31 metus. Buvęs automobilio savininkas greičiausiai jį daugiau stebėdavo negu vairuodavo, nes odometro rodmenys rodo, kad automobilis nuvažiavęs vos 10,612 km.






Dabar jeigu norėtumėte įsigyti vieną iš tokių automobilių, jūsų piniginė turėtų atsisveikinti su maždaug 150 - 200 tūkst. JAV dolerių, priklausomai nuo automobilio kondicijos.








REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų