Kaip ir visi projektai, taip ir šis turi savo trumpą, bet įdomią istoriją, kuri prasidėjo 2004 metais. Šio projekto autorius 2004 metais netikėtai aptiko apleistą ir savininko užmirštą „Lancia Delta HF Integrale EVO I“. Nors automobilis nebuvo judinamas maždaug 6 metus, tačiau jo stovis buvo pribloškiantis. Kas keisčiausia, kad šis automobilis buvo surastas atostogaujant Maltos saloje, kuri yra netoli Italijos.
Kadangi vyrukas yra ne tik automobilių entuziastas, bet ir „JMC Power“ dirbtuvių savininkas, jis net negalvojęs nusprendė įsigyti apleistą itališką šedevrą.
Per maždaug 1.5 metų, vyras itališką hečbeką transformavo į kažką nepaprasto. Pavyzdžiui, standartinis modelis turėjo 185 arklio galias. Po modifikacijų „Delta“ variklis buvo pajėgus išvystyti net 730 arklio galių ir iki 246 km/val. įsibėgdavo per 9.7 sekundės.
Įspūdinga ar ne?
Kaip bebūtų keista, tačiau didelis arklio galių kiekis po kapotu nebuvo svarbiausia užduotis. Kuriant „Time Attack“ varžyboms skirtą bolidą, arklio galios nėra pats svarbiausias dalykas.
Svarbiausia buvo aerodinamiką gerinantys komponentai, lengva važiuoklė ir patikimas agregatas po kapotu, kuris puikiai jaustųsi kritinėse situacijose.
Visos kėbulo detalės buvo pagamintos iš anglies pluošto. Kapotas, durys, bagažinės dangtis ir net slenksčiai yra pagaminti iš anglies pluošto, kuris padeda sumažinti automobilio svorį.
„Delta“ aprengus naujais rūbais, automobilio svoris sumažėjo iki 1.160 kilogramų.
Kuriant šį projektą, reikėjo išspręsti keletą problemų - pakeisti diferencialą ir pavarų dėžę. Vyras teigia, kad standartinė dėžė ir diferencialas nėra pajėgus atlaikyti 600 ar 700 arklio galių, todėl reikėjo surasti sprendimo būdą. Surasti šios problemos sprendimo būdą vyrui prireikė net dvejų metų! Pavarų dėžę ir diferencialą jis pasiskolino iš „EVO III RS“.
Automobilio vidus labiau primena seną lėktuvą, kuriame įvairių prietaisų skydelių yra daugiau negu kartais reikia. Kiekvienas skydelis atlieka tam tikrą funkciją. Visi rodo pačią svarbiausią informaciją, kuri gali praversti lenktynių metu.
Daugelis greičiausiai jau pastebėjote gigantišką galinį spoilerį, kuris sumontuotas ant automobilio stogo. Tačiau jis sumontuotas ne alaus bokalams laikyti, bet siekiant pagerinti automobilio valdymo savybes. Šis galinis spoileris sukuria net 320 kilogramų prispaudžiamąją jėgą, kuri pradeda veikti važiuojant didesniu nei 200 km/val. greičiu.
Padangos atkeliavo iš „Avon“, kurios 12.5 pločio. Ratlankiai buvo pagaminti „JMC“ dirbtuvėse už kurių slypi 330 mm stabdžių diskai priekyje ir 313 mm gale.
O dabar keletas vaizdelių, kurie pareikalaus seilinukų!