Apie „Lamborghini“ ruošiamą visureigį automobilių pasaulyje sklandė itin daug gandų. Paskutinis iš jų – kad visiems keliams tinkamas šios kompanijos automobilis debiutuos jau tuoj pat, balandžio mėnesį duris atversiančioje Pekino automobilių parodoje.
Tiesa, pasak italų iš žurnalo „Quattroruote“, Pekine „Lamborghini“ pristatys dar ne serijinį automobilį, o priešserijinį ir dar koncepciniu tituluojamą savo visureigio egzempliorių. Tai, panašu, tampa jau įprasta praktika – štai kad ir dabartinio bavarų „BMW M5“ debiutas prasidėjo būtent nuo Pekino, kur gamybai paruoštas automobilis buvo pristatytas dar kaip konceptas. Juk pristatant brangius automobilius į kinų nuomonę atsižvelgti tiesiog būtina. Na o serijinio supervisureigio debiutas numatytas dar po metų.
Italai užsimena, kad „Lamborghini“ visureigis bus gaminamas naudojant vokiško „Cayenne“ platformą, bet priklausys jau rimtesnei galimybių, įvaizdžio ir kainų kategorijai. Todėl automobilio ratus suks net 700 a.g. hibridinė jėgainė, kur drauge dirbs benzininis variklis ir elektros motorai. Tikėtina, kad italai čia taikosi į greičiausio serijinio visureigio titulą. Manoma, kad pagrindiniu šio italų kūrinio konkurentu taps „Bentley“ visureigis.
Visureigis „Lamborghini“ gamoje neatrodytų visiška nesąmonė – praėjusio amžiaus 80-ųjų pabaigoje italai gamino „Lamborghini LM002“. Tiesa, tuomet tai buvo 301 vieneto tiražu pagamintas eksliuzyvas, o dabar tai būtų „supervisureigis“, kuris turėtų tapti geriausiai parduodamu kompanijos modeliu.
Oficialių būsimo „Lamborghini“ visureigio fotografijų dar nėra, tačiau „Qauttroruote“ savo puslapiuose jau dalinasi itin tikroviškais hibridinio visureigio vaizdais.
Italų „Qauttroruote“ savo puslapiuose jau dalinasi itin tikroviškais hibridinio visureigio vaizdais. Quattroroute iliustr.