„Lamborghini“ tęsia prekės ženklų registravimą, tuo pat metu keldama susidomėjimą tuo, kokia bus kompanijos produktų strategija per ateinančius pora metų. Visai neseniai girdėjome, kad superautomobilių gamintojas užregistravo iki tol su jokiu modeliu nesusietą „Deimos“ vardą, taip pat paaiškėjo, kad visureigio prototipui numatytas kitas pavadinimas „Urus“.
Dabar „Lamborghini“ kreipėsi į prekės ženklus prižiūrintį biurą su prašymu registruoti „Huracan“ pavadinimą. Šis žodis išvertus iš ispanų kalbos reikštų uraganą, taip pat tuo pačiu vardu senovės Majų mitologijoje buvo vadinamas ugnies dievas.
Taigi dabar turime daugiau nei pakankamai informacijos tam, kad būtų galima pradėti „spėlionų žaidimą“, kadangi „Lamborghini“ savo rezerve turi du registruotus, tačiau kol kas nepanaudotus pavadinimus. „Car & Driver“ automobilių žurnalo redakcijos spėjimas šiuo atveju – „Urus“ buvo skirtas tik konceptui, naujasis superautomobilių gamintojo SUV bus pavadintas „Deimos“, o „Huracan“ vardą gaus „Gallardo“ pamaina.
Neatmetama ir tokia galimybė, kad „Lamborghini“ ketina savo produktų gamą papildyti ketvirtuoju modeliu. Galbūt juo taps 2008 m. publikai pristatytas „Estoque“ keturių konceptas.