Komapnijos vadovas kalbėdamas apie naują, 2+2 tipo automobilio projektą, atskleidė tik keletą smulkių detalių.
Pirmoji – naujasis modelis nebus varomas tik elektros energija. Pasak Stefano Domenicali, šiuo metu „Lamborghini“ pirkėjams elektra varomi ratuočiai nerūpi. Antroji įdomi detalė – anksčiau ar vėliau elektra varomi „Lamborghini“ automobiliai pateks į serijinę gamybą. Ne anksčiau kaip 2025 ar 2030 metais.
„Lamborghini“ apie papildomo, naujo modelio prisijungimą svarsto ne pirmą kartą. Anksčiau automobilių industrijos užkulisiuose buvo kalbama, jog „Lamborghini“ norėtų „Porsche Panamera“ pagrindu sukurto automobilio gamybą. Panašu, jog šį kartą gamintojas itin greito ir stilingo sedano kandidatūrą svarsto labai rimtai.
Naujose pareigose apsipratęs „Lamborghini“ vadovas Stefano Domenicali, šnekučiuodamasis su žiniasklaidos atstovais džiaugėsi, jog gamintojas netolimoje ateityje sugebės peržengti magišką, 10 000 pagamintų automobilių per metus, ribą.
Stefano Domenicali yra įsitikinęs, jog šį ir dar ambicingesnį tikslą pasiekti padėtų dar vienas, ketvirtas, modelis.
„Ketvirtą šeimos atstovą mes norėtume pristatyti 2025 arba 2027 metais. Iki tol turime pakankamai daug laiko, o tai leis mūsų inžinieriams ištobulinti naujos rūšies medžiagas ir netradicinius inžinerinius sprendimus“, – apie naująjį modelį užsimena Stefano Domenicali.
Naujose pareigose apsipratęs „Lamborghini“ vadovas Stefano Domenicali, šnekučiuodamasis su žiniasklaidos atstovais džiaugėsi, jog gamintojas netolimoje ateityje sugebės peržengti magišką, 10 000 pagamintų automobilių per metus, ribą.
Stefano Domenicali yra įsitikinęs, jog šį ir dar ambicingesnį tikslą pasiekti padėtų dar vienas, ketvirtas, modelis.
„Ketvirtą šeimos atstovą mes norėtume pristatyti 2025 arba 2027 metais. Iki tol turime pakankamai daug laiko, o tai leis mūsų inžinieriams ištobulinti naujos rūšies medžiagas ir netradicinius inžinerinius sprendimus“, – apie naująjį modelį užsimena Stefano Domenicali.