„Šį sprendimą priėmėme, nes manome, jog tarptautinėse automobilių parodose nebegalime užmegzti glaudaus ryšio tarp kliento ir mūsų. Be to, tarptautinių automobilių parodų formatas neatitinka mūsų filosofijos“, – pasitraukimo priežastis įvardija „Lamborghini“ atstovas.
„Lamborghini“ nėra pirmasis ir, ko gero, tikrai ne paskutinis gamintojas, kuris nuspręs pasitraukti. Tokį patį žingsnį priėmusios „Ford“ ir „Volvo“ organizuoja savo pristatymo renginius, kuriuose pagrindinis dėmesys skiriamas būtent jiems.
Verta paminėti, jog italų sprendimas nebedalyvauti Ženevos ar Paryžiaus automobilių parodose nereiškia, jog „Lamborghini“ nusprendė neorganizuoti naujų modelių pristatymų. Jie bus organizuojami, tik „Lamborghini“ markei priimtiname formate, tarp ištikimiausių gerbėjų, unikaliose vietose. Tokiu būdu „Lamborghini“ užtikrins, jog gamintojo filosofija ir gaminamų modelių teikiamos emocijos būtų perteiktos per automobilių pristatymo renginius.
Šis sprendimas lėmė, jog „Lamborghini Sián FKP 37“ buvo paskutinis modelis, kurį bendrovė pristatė 2019-ųjų Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje.
„Lamborghini“ markės stendas visuomet buvo didžiulis traukos objektas kiekvienoje tarptautinėje parodoje. Ypač Ženevoje ar Frankfurto automobilių parodose, tačiau nuo šiol viskas bus kitaip.
Tarptautinės automobilių parodos pastaruosius metus prarado nemažai susidomėjimo iš gamintojų ir smalsiųjų žiūrovų. Vis daugiau gamintojų nusprendžia naują modelį pristatyti mažesniame, bet daugiau dėmesio sulaukiančiame renginyje, kuriame visų dėmesys bus skirtas būtent jiems, o ne konkurentui, kuris po 5 minutes trukusios kalbos daro tą patį. Vis dėlto, milžiniškas parodų rūmų plotas ir galimybė savo automobilį pademonstruoti ne tik žiniasklaidos atstovams, bet ir potencialiems pirkėjams vis dar domina ne vieną kompaniją.
Į susidomėjusių kompanijų sąrašą, deja, nepatenka „Lamborghini“, kuri oficialiai nusprendė daugiau nebedalyvauti nei vienoje tarptautinėje parodoje.
„Lamborghini“ markės stendas visuomet buvo didžiulis traukos objektas kiekvienoje tarptautinėje parodoje. Ypač Ženevoje ar Frankfurto automobilių parodose, tačiau nuo šiol viskas bus kitaip.
Tarptautinės automobilių parodos pastaruosius metus prarado nemažai susidomėjimo iš gamintojų ir smalsiųjų žiūrovų. Vis daugiau gamintojų nusprendžia naują modelį pristatyti mažesniame, bet daugiau dėmesio sulaukiančiame renginyje, kuriame visų dėmesys bus skirtas būtent jiems, o ne konkurentui, kuris po 5 minutes trukusios kalbos daro tą patį. Vis dėlto, milžiniškas parodų rūmų plotas ir galimybė savo automobilį pademonstruoti ne tik žiniasklaidos atstovams, bet ir potencialiems pirkėjams vis dar domina ne vieną kompaniją.
Į susidomėjusių kompanijų sąrašą, deja, nepatenka „Lamborghini“, kuri oficialiai nusprendė daugiau nebedalyvauti nei vienoje tarptautinėje parodoje.