Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lamborghini kompanijos vadovas Stephanas Winkelmannas pranešė, kad ateityje išvysime keletą įdomių Huracan superautomobilio modifikacijų. Viena iš jų - kitais metais pasirodysianti versija su kabrioleto kėbulu.
Martinas Winkelmannas teigia, kad Huracan Spyder bus pristatys kitų metų pradžioje, greičiausiai Ženevos automobilių parodos metu. Vėliau, greičiausiai tik 2016 metais, superautomobilių gamintojas pristatys versiją su galiniais varomaisiais ratais.
„Nors visus savo automobilius aprūpiname keturių varomųjų ratų sistema, tačiau retkarčiais leidžiame sau improvizuoti. Galiniais ratais varomas Gallardo buvo puikus pavyzdys, tad kodėl negalime to pačio padaryti ir su Huracan?“, - pasakojo Martinas Winkelmannas.
Taip pat nereikėtų pamiršti ir ekstremalių Huracan modelio versijų. Jos bus galingesnės, lengvesnės ir kas be ko - brangesnės. Būtent įvairių modifikacijų gausa padėjo kiekvienam Lamborghini kompanijos modeliui išgyventi dešimt metų.
Lamborghini kompanijos vadovas Stephanas Winkelmannas pranešė, kad ateityje išvysime keletą įdomių Huracan superautomobilio modifikacijų. Viena iš jų - kitais metais pasirodysianti versija su kabrioleto kėbulu.
Martinas Winkelmannas teigia, kad Huracan Spyder bus pristatys kitų metų pradžioje, greičiausiai Ženevos automobilių parodos metu. Vėliau, greičiausiai tik 2016 metais, superautomobilių gamintojas pristatys versiją su galiniais varomaisiais ratais.
„Nors visus savo automobilius aprūpiname keturių varomųjų ratų sistema, tačiau retkarčiais leidžiame sau improvizuoti. Galiniais ratais varomas Gallardo buvo puikus pavyzdys, tad kodėl negalime to pačio padaryti ir su Huracan?“, - pasakojo Martinas Winkelmannas.
Taip pat nereikėtų pamiršti ir ekstremalių Huracan modelio versijų. Jos bus galingesnės, lengvesnės ir kas be ko - brangesnės. Būtent įvairių modifikacijų gausa padėjo kiekvienam Lamborghini kompanijos modeliui išgyventi dešimt metų.