Skirtingiems koncernams priklausančių markių inžinieriai sukūrė automobilius, kurie iš pirmo žvilgsnio taikosi į tą patį pirkėjų segmentą. Galinių varančiųjų ratų pavarą, per vidurį sumontuotus variklius turintys kabrioletai tapo naujausiais „Lamborghini“ ir „Ferrari“ markių modeliai. Tačiau pažvelgus į šiuos automobilius iš arčiau - pamatytumėte, jog jų formulės nėra jau tokios panašios.
Pradėkime nuo „Lamborghini Huracan Spyder“. Praėjusiais metais pasirodžiusio kupė pagrindu sukurtas automobilis naudoja ne turbininį, bet atmosferinį 5.2 litro, 10 cilindrų benzininį variklį, kuris pasiekia net 610 arklio galių. Galia perduodama per automatinę pavarų dėžę į visus keturis varančiuosius ratus.
Stogą „pametęs“ kabrioletas bus komplektuojamas su minkštu sulankstomu stogu, kuris priklausomai nuo jūsų poreikių, gali būti juodos, rudos arba raudonos spalvos. Vieno mygtuko paspaudimu „Huracan Spyder“ stogas gali pakilti arba pasislėpti už priekinių sėdynių vos per 17 sekundžių.
Nors „Huracan Spyder“ buvo sukurtas ant tos pačios „Huracan“ kupė važiuoklės, kuri yra pagaminta iš aliuminio ir anglies pluošto, tačiau automobiliui netekus tradicinio stogo, inžinieriai privalėjo sustiprinti „Huracan Spyder“ struktūrą. Tai padidino automobilio svorį 119 kilogramų, tačiau net ir tai nesutrukdys „Huracan Spyder“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.4 sekundės (kupė tai padaro per 3.2 sek.) ir pasiekti 323 km/val. greitį.
„Huracan Spyder“ bus komplektuojamas tik su automatine pavarų dėže. Pasak „Lamborghini“ atstovų, automobilis su mechanine pavarų dėže neatitinka griežtų išmetamųjų dujų reikalavimų, tad kuriant „Huracan“ ir „Huracan Spyder“ šios transmisijos buvo atsisakyta.
Kitame Frankfurto automobilių parodos gale esančio „Ferrari“ stendo pažiba - „488 Spider“. „Ferrari“ specialistai neperseniausiai pristatę „488 GTB“ kupė, nesnaudė ir visiems kabrioletų gerbėjams pademonstravo „488 Spider“.
„458 Spider“ pakeisiantis „488 Spider“ nėra tik dar vienas blankus, šiuolaikinis automobilių industrijos atnaujinimas. „Ferrari“ ne tik pakeitė automobilio žibintus, bet ir sumontavo naujas kėbulo, važiuoklės, aerodinamikos detales. Tačiau visi pakeitimai ir patobulinimai nublanksta prieš visiškai naują motorą.
„488 Spider“ bus komplektuojamas su 3.9 litro, 8 cilindrų turbo-benzininiu varikliu, kuris išvysto 662 arklio galias esant 8000 aps/min. ir 759 Nm sukimo momentą esant 3000 aps/min.
Naujasis 8 cilindrų motoras kartu su 7 laipsnių automatine pavarų dėže suka galinius varančiuosius ratus ir priverčia automobilį iki 100 km/val. įsibėgėti per 3 sekundes.
Kitaip negu „Huracan Spyder“, kuris turi medžiaginį sulankstomą stogą, „488 Spyder“ bus komplektuojamas su metaliniu sulankstomu stogu, kuris vieno mygtuko paspaudimu pakils arba nusileis per 14 sekundžių.