Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lamborghini nėra iš tų kompanijų, kurios skuba dažnai atnaujinti modelių gamą. Kiekvienas markės modelis serijinėje gamyboje išlieka po maždaug dešimt metų. Ne išimtis ir Gallardo, kurį po lygiai dešimties metų pakeitė visiškai naujas Lamborghini Huracan.
Superautomobilių gamintoja norėdama visiems modelio gerbėjams pademonstruoti kūrimo užkulisius, nusprendė pakalbinti vyriausiąjį Lamborghini dizainerį Filippo Perini.
Šis gabus specialistas ne tik papasakos kas jį įkvėpė nubraižyti agresyvias Huracan linijas, bet ir kaip kūrimo procesą įtakojo dešimt metų puikiai tarnavęs Gallardo.
Norime priminti, kad naująjį Lamborghini superautomobilį varo 10 cilindrų benzininis variklis išvystantis 610 arklio galių. Galia perduodama tik per septynių bėgių automatinę pavarų dėžę į visus keturis varomuosius ratus. To pakankama Huracan'ui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.2 sekundės.
Lamborghini nėra iš tų kompanijų, kurios skuba dažnai atnaujinti modelių gamą. Kiekvienas markės modelis serijinėje gamyboje išlieka po maždaug dešimt metų. Ne išimtis ir Gallardo, kurį po lygiai dešimties metų pakeitė visiškai naujas Lamborghini Huracan.
Superautomobilių gamintoja norėdama visiems modelio gerbėjams pademonstruoti kūrimo užkulisius, nusprendė pakalbinti vyriausiąjį Lamborghini dizainerį Filippo Perini.
Šis gabus specialistas ne tik papasakos kas jį įkvėpė nubraižyti agresyvias Huracan linijas, bet ir kaip kūrimo procesą įtakojo dešimt metų puikiai tarnavęs Gallardo.
Norime priminti, kad naująjį Lamborghini superautomobilį varo 10 cilindrų benzininis variklis išvystantis 610 arklio galių. Galia perduodama tik per septynių bėgių automatinę pavarų dėžę į visus keturis varomuosius ratus. To pakankama Huracan'ui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.2 sekundės.