• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas „Lamborghini“ hibridinis automobilis buvo sutiktas įvairiai. Vieni jį liaupsino ir mylėjo dėl labai galingos hibridinės jėgainės, kiti jį peikė ir nestokojo kritikos dėl automobilio dizaino.
Naujasis „Lamborghini“ kūrinys turi netradicinę hibridinę jėgainę. Vietoj to, kad ji tausotų poliarinius šeškus kažkur Antarktidoje, itališkas bulius hibridinės jėgainės privalumus išnaudoja, kai norisi šauti į priekį ir greičiau nuvykti į Klaipėdą.
Automobilis turi 5,2 litro, 10 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 610 arklio galių, tačiau tai dar ne viskas. „Asterion“ turi net tris elektrinius motorus, kurie išvysto net 300 arklio galių. Tai reiškia, kad bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia 910 arklio galių!
Kaip ir daugelis hibridinių automobilių, taip ir šis gali važiuoti naudodamas ne tik vidaus degimo, bet ir elektrinį variklį. Pasak kompanijos atstovų, automobilis naudodamas baterijų energiją galės pasiekti 50 km/val. greitį ir nuvažiuos maždaug 50 kilometrų atstumą.
Tuo tarpu paspaudus akceleratoriaus pedalą, visi trys elektriniai motorai padeda „Lamborghini Asterion“ judėti į priekį. Nenuostabu, kad jis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3 sekundes ir pasiekia 320 km/val. maksimalų  greitį. Tačiau geriausia dalis yra vidutinės kuro sąnaudos, kurios siekia vos 4,2 litro šimtui kilometrų.

Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas „Lamborghini“ hibridinis automobilis buvo sutiktas įvairiai. Vieni jį liaupsino ir mylėjo dėl labai galingos hibridinės jėgainės, kiti jį peikė ir nestokojo kritikos dėl automobilio dizaino.
Naujasis „Lamborghini“ kūrinys turi netradicinę hibridinę jėgainę. Vietoj to, kad ji tausotų poliarinius šeškus kažkur Antarktidoje, itališkas bulius hibridinės jėgainės privalumus išnaudoja, kai norisi šauti į priekį ir greičiau nuvykti į Klaipėdą.
Automobilis turi 5,2 litro, 10 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 610 arklio galių, tačiau tai dar ne viskas. „Asterion“ turi net tris elektrinius motorus, kurie išvysto net 300 arklio galių. Tai reiškia, kad bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia 910 arklio galių!
Kaip ir daugelis hibridinių automobilių, taip ir šis gali važiuoti naudodamas ne tik vidaus degimo, bet ir elektrinį variklį. Pasak kompanijos atstovų, automobilis naudodamas baterijų energiją galės pasiekti 50 km/val. greitį ir nuvažiuos maždaug 50 kilometrų atstumą.
Tuo tarpu paspaudus akceleratoriaus pedalą, visi trys elektriniai motorai padeda „Lamborghini Asterion“ judėti į priekį. Nenuostabu, kad jis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3 sekundes ir pasiekia 320 km/val. maksimalų  greitį. Tačiau geriausia dalis yra vidutinės kuro sąnaudos, kurios siekia vos 4,2 litro šimtui kilometrų.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų