Svarbiausia naujiena yra ta, jog „Aventador“ turės ne tradicinę, o iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą, kuri leis itališkam superautomobiliui, tam tikrą atstumą įveikti naudojant vien elektros energiją.
Toks sprendimas buvo priimtas dėl kelių, labai svarių priežasčių. Visų pirma – „Lamborghini“ norėjo išsaugoti V12 tipo variklį. Jis naujame modelyje išvystys net 820 arklio galių ir 725 Nm sukimo momentą.
Hibridinę pavarą sudarys trys elektros varikliai – du ant priekinės ašies ir vienas ant galinės. Vis dėlto, elektros varikliai suks tik priekinius superautomobilio ratus. „Lamborghini“ teigia, jog bendra hibridinės pavaros galia sieks 1000 arklio galių.
Hibridinė pavara nėra vienintelė naujovė. „Aventador“ įpėdinyje montuojamas V12 variklis buvo pakreiptas 180 laipsnių kampu, jog inžinieriai galėtų sutalpinti naują 8 laipsnių, dvigubos sankabos pavarų dėžę.
Nors gamintojas teigia, jog hibridinė pavara bus naudojama suteikti neįtikėtiną akceleraciją, tačiau „Lamborghini“ taip pat pabrėžia, jog hibridinė pavara leis sumažinti CO2 rodiklius net 30%.
Ne pačios didžiausios talpos bateriją turėsiantis superautomobilis taip pat galės tam tikrą atstumą įveikti naudojant vien elektros pavarą. „Lamborghini“ tikina, jog šis atstumas turėtų siekti maždaug 10 kilometrų, tačiau šį parametrą gamintojas dar patikslins, kai automobilis praeis homologacijos bandymus.
Automobilio oficialus pristatymas įvyks ne anksčiau kaip 2023 m. vasarą. Gamintojas jau dabar yra sulaukęs 3000 išankstinių užsakymų.