• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš daugiau nei pusę amžiaus vienas labai sumanus italas, vardu Ferrucio Lamborghini įsigijo „Ferrari“ markės automobilį. Sportinio modelio savininkui labai nepatiko kai kurios „Ferrari“ detalės bei jų veikimas, todėl jis savo kritiką išsakė pačiam Enzo Ferrari – kompanijos vadovui.
Tačiau Enzo atsakymas buvo trumpas ir aiškus: „Prastas yra ne automobilis, o jo vairuotojas“. Ponas Lamborghinis tokį atsakymą priėmė asmeniškai ir nutarė parodyti, kad jis gali sukurti geresnį sportinį automobilį. Taip gimė 350GT modelis ir visa „Lamborghini“, kaip automobilių (o ne traktorių) gamintojo istorija.
Po Europą keliavusi Autoplius.lt komanda aplankė Italijos šiaurėje esančiame Sant‘ Agata Bolognese miestelyje įkurtą gamyklą, kurioje jau daugiau nei 50 metų surenkami ekstremaliausi pasaulio superautomobiliai.
1966 metais debiutavo „Miura“. Tai – superautomobilių klasės modelis su įdomia savo istorija. Šis sportinis dar kūrimo stadijoje buvo slepiamas nuo kompanijos savininko, kuris norėjo likti prie GT klasės ir nekonkuruoti su daug didesnę patirtį turinčiais „Ferrari“.
Kita automobilių ikona – „Lamborghini Countach“. 1974 metais pagamintas superautomobilis nubrėžė proporcijas, kurių gamintojas neišsižada jau daugiau nei 40 metų. „Diablo“, „Murcielago“, „Gallardo“, „Aventador“ bei „Huracan“ – visi šie „Lamborghini“ modeliai yra idėjiniai „Countach“ pirmtakai.
Kita, ne mažiau įdomi šio gamintojo detalė – itin riboto tiražo superautomobiliai. Kai kurių modelių pagaminta vos keliolika vienetų, o ypatingasis „Sesto Elemento“ net negali būti eksploatuojamas kelyje. Tai lyg koncepcinis automobilis, skirtas šeichams ir įvairiems oligarchams.

VIDEO


Prieš daugiau nei pusę amžiaus vienas labai sumanus italas, vardu Ferrucio Lamborghini įsigijo „Ferrari“ markės automobilį. Sportinio modelio savininkui labai nepatiko kai kurios „Ferrari“ detalės bei jų veikimas, todėl jis savo kritiką išsakė pačiam Enzo Ferrari – kompanijos vadovui.
Tačiau Enzo atsakymas buvo trumpas ir aiškus: „Prastas yra ne automobilis, o jo vairuotojas“. Ponas Lamborghinis tokį atsakymą priėmė asmeniškai ir nutarė parodyti, kad jis gali sukurti geresnį sportinį automobilį. Taip gimė 350GT modelis ir visa „Lamborghini“, kaip automobilių (o ne traktorių) gamintojo istorija.
Po Europą keliavusi Autoplius.lt komanda aplankė Italijos šiaurėje esančiame Sant‘ Agata Bolognese miestelyje įkurtą gamyklą, kurioje jau daugiau nei 50 metų surenkami ekstremaliausi pasaulio superautomobiliai.
1966 metais debiutavo „Miura“. Tai – superautomobilių klasės modelis su įdomia savo istorija. Šis sportinis dar kūrimo stadijoje buvo slepiamas nuo kompanijos savininko, kuris norėjo likti prie GT klasės ir nekonkuruoti su daug didesnę patirtį turinčiais „Ferrari“.
Kita automobilių ikona – „Lamborghini Countach“. 1974 metais pagamintas superautomobilis nubrėžė proporcijas, kurių gamintojas neišsižada jau daugiau nei 40 metų. „Diablo“, „Murcielago“, „Gallardo“, „Aventador“ bei „Huracan“ – visi šie „Lamborghini“ modeliai yra idėjiniai „Countach“ pirmtakai.
Kita, ne mažiau įdomi šio gamintojo detalė – itin riboto tiražo superautomobiliai. Kai kurių modelių pagaminta vos keliolika vienetų, o ypatingasis „Sesto Elemento“ net negali būti eksploatuojamas kelyje. Tai lyg koncepcinis automobilis, skirtas šeichams ir įvairiems oligarchams.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų