• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Maždaug 9 dešimtmečio viduryje, Kinijos vyriausybė parašė dvidešimčiai automobilių gamintojų visame pasaulyje, kurie galėtų sukurti visiškai naują automobilį, specialiai Kinijos rinkai.
Kodėl Kinijos vyriausybė ėmėsi to ir kodėl gamintojai turėtų rimtai į sureaguoti? Kinijos vyriausybė pažadėjo, jog labiausiai patikęs modelis, leis konkrečiam gamintojui pradėti gaminti savo asmeninius automobilius komunistinėje Kinijoje. Vien vyriausybės atliktos prognozės parodė, jog specialiai Kinijai sukurtas modelis per metus suras kelis šimtus tūkstančių naujų pirkėjų, o iki 2000 metų, gatvėse riedės daugiau negu milijonas šių prieinamų automobilių. Ir kaip bebūtų keista, vienas iš pretendentų buvo „Porsche" su savo ambicingais inžinieriais, kurie pristatė pigų, prieinamą ir ekonomišką sedaną.


Nuo pat pradžių kai „Porsche" ėmėsi šio projekto, inžinieriai iškart galvojo, jog reikia sukurti pigų ir nepretenzingą sedaną Kinijos rinkai. O kadangi 8 skaičius yra laimingas Kinijoje, „Porsche" nusprendė šį automobilį pavadinti būtent „C88″. O ir „Porsche" inžinierių spurtas buvo stulbinantis, jie sugebėjo automobilį sukurti per keturis mėnesius ir nors automobilis neatitiko tuometinių „Porsche" kokybės standartų, bet „C88″ nebuvo ir toks prastas.
„Porsche" kurdama šį automobilį norėjo, jog pirkėjai galėtų įsigyti automobilį su sportiškomis ambicijomis siejamu vardu, bet jiems nereiktų išleisti daugybės pinigų. „C88″ prototipas patekęs į serijinę gamybą turėjo kainuoti maždaug apie 17 tūkst. litų, bent jau taip kalbėjo „Porsche" inžinieriai, kai automobilis buvo kūrimo stadijoje. Nors automobilis ir buvo kuriamas „Porsche" inžinierių, po automobilio kapotu slėpėsi 1,1 litro benzininis agregatas, kuris išvystydavo net 48 ar 68 arklio galias, priklausomai nuo modifikacijos. O šio sedano maksimalus greitis buvo 165 km/h. 9 dešimtmečio viduryje tokios charakteristikos buvo neblogos tokios klasės automobiliui.


Tačiau kyla klausimas, kodėl „Porsche" apskritai ėmėsi tokio projekto? Kas nežinote, norime jums priminti, jog „Porsche" inžinieriai sukūrė pirmosios kartos „Seat Ibiza” variklius ir transmisijas, o tai buvo dar iki tol, kai „Volkswagen" įsigijo šią Ispanų kompaniją.
Pas šios kompanijos inžinierius kreipėsi ir„Hyundai", kuri norėjo, jog „Porsche" sukurtų keturių varomųjų sistemą „Santa Fe” visureigiui. Net „Mercedes Benz" prašė pagalbos rankos „Porsche", kai reikėjo imtis gamybos reikalų su „W124″ modelio “500E” modifikacija. Todėl nereiktų labai stebėtis, jog 9 dešimtmetyje „Porsche" griebėsi ir tokio plano, sukurti pigų automobilį Kinijos rinkai.


Tačiau toks auksinis Kinijos vyriausybės pasiūlymas pražuvo. Komunistai nusprendė, jog nereikėtų į šalies industriją įsileisti užsieniečių kompanijos ir šalies teritorijoje leisti gaminti savo automobilius, kurie būtų platinami visame pasaulyje. Kalbame apie laikotarpį, kai daugelis didžiųjų automobilių kompanijų pradėjo kurti aljansus ir bendradarbiauti. Bet paklausite ką Porsche nusprendė daryti su “C88″ prototipu? Kompanija ieškojo partnerių, kurie norėtų šį automobilį realizuoti Indijos rinkoje, tačiau netinkamas ekonominis klimatas Indijoje nesulaukė jokio susidomėjimo. Taip automobilis ir išliko tik kaip prototipas ir užima ne tokią garbią vietą Porsche muziejuje.

Maždaug 9 dešimtmečio viduryje, Kinijos vyriausybė parašė dvidešimčiai automobilių gamintojų visame pasaulyje, kurie galėtų sukurti visiškai naują automobilį, specialiai Kinijos rinkai.
Kodėl Kinijos vyriausybė ėmėsi to ir kodėl gamintojai turėtų rimtai į sureaguoti? Kinijos vyriausybė pažadėjo, jog labiausiai patikęs modelis, leis konkrečiam gamintojui pradėti gaminti savo asmeninius automobilius komunistinėje Kinijoje. Vien vyriausybės atliktos prognozės parodė, jog specialiai Kinijai sukurtas modelis per metus suras kelis šimtus tūkstančių naujų pirkėjų, o iki 2000 metų, gatvėse riedės daugiau negu milijonas šių prieinamų automobilių. Ir kaip bebūtų keista, vienas iš pretendentų buvo „Porsche" su savo ambicingais inžinieriais, kurie pristatė pigų, prieinamą ir ekonomišką sedaną.


Nuo pat pradžių kai „Porsche" ėmėsi šio projekto, inžinieriai iškart galvojo, jog reikia sukurti pigų ir nepretenzingą sedaną Kinijos rinkai. O kadangi 8 skaičius yra laimingas Kinijoje, „Porsche" nusprendė šį automobilį pavadinti būtent „C88″. O ir „Porsche" inžinierių spurtas buvo stulbinantis, jie sugebėjo automobilį sukurti per keturis mėnesius ir nors automobilis neatitiko tuometinių „Porsche" kokybės standartų, bet „C88″ nebuvo ir toks prastas.
„Porsche" kurdama šį automobilį norėjo, jog pirkėjai galėtų įsigyti automobilį su sportiškomis ambicijomis siejamu vardu, bet jiems nereiktų išleisti daugybės pinigų. „C88″ prototipas patekęs į serijinę gamybą turėjo kainuoti maždaug apie 17 tūkst. litų, bent jau taip kalbėjo „Porsche" inžinieriai, kai automobilis buvo kūrimo stadijoje. Nors automobilis ir buvo kuriamas „Porsche" inžinierių, po automobilio kapotu slėpėsi 1,1 litro benzininis agregatas, kuris išvystydavo net 48 ar 68 arklio galias, priklausomai nuo modifikacijos. O šio sedano maksimalus greitis buvo 165 km/h. 9 dešimtmečio viduryje tokios charakteristikos buvo neblogos tokios klasės automobiliui.


Tačiau kyla klausimas, kodėl „Porsche" apskritai ėmėsi tokio projekto? Kas nežinote, norime jums priminti, jog „Porsche" inžinieriai sukūrė pirmosios kartos „Seat Ibiza” variklius ir transmisijas, o tai buvo dar iki tol, kai „Volkswagen" įsigijo šią Ispanų kompaniją.
Pas šios kompanijos inžinierius kreipėsi ir„Hyundai", kuri norėjo, jog „Porsche" sukurtų keturių varomųjų sistemą „Santa Fe” visureigiui. Net „Mercedes Benz" prašė pagalbos rankos „Porsche", kai reikėjo imtis gamybos reikalų su „W124″ modelio “500E” modifikacija. Todėl nereiktų labai stebėtis, jog 9 dešimtmetyje „Porsche" griebėsi ir tokio plano, sukurti pigų automobilį Kinijos rinkai.


Tačiau toks auksinis Kinijos vyriausybės pasiūlymas pražuvo. Komunistai nusprendė, jog nereikėtų į šalies industriją įsileisti užsieniečių kompanijos ir šalies teritorijoje leisti gaminti savo automobilius, kurie būtų platinami visame pasaulyje. Kalbame apie laikotarpį, kai daugelis didžiųjų automobilių kompanijų pradėjo kurti aljansus ir bendradarbiauti. Bet paklausite ką Porsche nusprendė daryti su “C88″ prototipu? Kompanija ieškojo partnerių, kurie norėtų šį automobilį realizuoti Indijos rinkoje, tačiau netinkamas ekonominis klimatas Indijoje nesulaukė jokio susidomėjimo. Taip automobilis ir išliko tik kaip prototipas ir užima ne tokią garbią vietą Porsche muziejuje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų