Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Porsche“, nepaisant įvairiausių nukrypimų į šoną, visame pasaulyje yra žinoma tik dėl vieno, ikona tapusio ratuočio – „
Porsche 911“. Nuolatos evoliucionuojantis ir paskui tendencijas sekantis sportiškas kupė, net ir dabar, laikomas pačiu geriausiu sportišku kupė. „911“ kaip visoms įmanomoms progoms skirtas šveicariškas peilis – gali naudoti bet kada, bet kur ir bet kokiu oru.
Nors „Porsche 911“ sugebėjo išlaikyti svarbiausio bendrovės modelio statusą, bandymų jį pakeisti tikrai netrūko. Pokyčių ištroškę „
Porsche“ inžinieriai nuolatos sugalvodavo naują koncepciją, kuri, teoriškai, galėtų pakeisti ironiškąjį „911“, bet kaip visada, lemiamą žodį tardavo „Porsche“ pirkėjai.
Aštunto dešimtmečio pabaigoje pristatytas „Porsche 928“ turėjo ne vieną, bet kelis tikslus. Vienas iš jų – galimai pakeisti „911“, kuris anuomet buvo giriamas ir peikiamas dėl neįprastos konfigūracijos – gale esančio variklio. Tuo tarpu „
Porsche 928“ buvo sukurtas pagal senamadišką formulę. Variklis pūpsojo priekyje, automobilį įsigijęs vidurio amžiaus krize sergantis individas – per vidurį, o varantieji ratai buvo galiniai.
Itin konservatyvi „Porsche“ gerbėjų bendruomenė naująjį „928“ pasitiko išskėstomis rankomis. Daugelį nustebino „Porsche“ automobiliams nebūdingas dizainas ir sumanūs inžineriniai sprendimai, pavyzdžiui: keturių vairuojamųjų ratų sistema, variklio blokas buvo pagamintas iš aliuminio.
Natūralu, jog šis modernus kupė patraukė daugelio gabių inžinierių dėmesį. Vienas iš jų buvo „Buchmann“ bendrovės įkūrėjas, Raineris Buchmannas. Vokietijoje įkurtos dirbtuvėse specializuodavosi įvairių, skirtingų tipų, automobilių tobulinimu. Būtent šiose dirbtuvėse gimė vienas įspūdingiausių aštunto dešimtmečio ratuočių – S klasės kupė su kietu sulankstomu stogu! Pamirškite „SLK“ ar SL“ – Rainerio Buchmanno dirbtuvėse specialistai pirmieji sukūrė įspūdingai atrodantį, metalinį sulankstomą stogą, kuris pakildavo arba nusileisdavo vos per keletą akimirkų.
Praėjus vos porai metų nuo „Porsche 928“ debiuto, 1979 metų Frankfurto automobilių parodos lankytojai išvydo intriguojančiai atrodančią „928“ modelio versiją – „Porsche 928 Targa“ už kurią automobilių entuziastai turėjo dėkoti ne „Porsche“, o Raineriui Buchmannui ir jo įkurtose dirbtuvėse plušantiems specialistams.
„Porsche 928 Targa“ nebuvo eilinis „Buchmann“ projektas. Vietoj įprasto, greitai pakeičiame kėbulo dalis, plano, bendrovės darbuotojai atliko žymiai daugiau svarbių pokyčių. Dirbtuvėse užsidarę auksarankiai pašalino visas nereikalingas dalis, buvusias už priekinių statramščių. Juos pakeitė „Buchmann“ inžinierių sukurta konstrukcija, kuri tapo bene idealiu pagrindu „Targa“ tipo stogui.
Naująją „928 Targa“ versiją sukūrę „Buchmann“ specialistai, taip pat atliko keletą rimtų bandymų, kurie leistų įsitikinti automobilio konstrukcijos standumu, stogo sandarumu. Apskritai – „Buchmann“ siekė, jog „928 Targa“ prilygtų iš gamyklos išriedėjusiam „928“ kupė. Skirtumas tik tas, jog nuėmę „Targa“ tipo stogą galėtumėte džiaugtis saulės spinduliais.
Automobilio debiuto metu netgi sklandė kalbos, jog šiuo „Buchmann“ projektu susižavėjo „Porsche“ inžinieriai, kurie, kaip ir daugelis, į tokio pobūdžio konversijas žiūrėdavo pakankamai skeptiškai.
„Buchmann“ pristatydama „928 Targa“, visus susidomėjusius kvietė tapti Vokietijoje įsikūrusios bendrovės klientais. Kiekvienas panorėjęs savo garaže turėti „928 Targa“, iš pradžių turėjo į bendrovės dirbtuves atvežti donorą, „Porsche 928“, sumokėti 35 000 Vokietijos markių ir apsišarvuoti kantrybe, nes „Porsche 928“ kupė konversija į „Targa“ truko maždaug mėnesius.
„Porsche“, nepaisant įvairiausių nukrypimų į šoną, visame pasaulyje yra žinoma tik dėl vieno, ikona tapusio ratuočio – „
Porsche 911“. Nuolatos evoliucionuojantis ir paskui tendencijas sekantis sportiškas kupė, net ir dabar, laikomas pačiu geriausiu sportišku kupė. „911“ kaip visoms įmanomoms progoms skirtas šveicariškas peilis – gali naudoti bet kada, bet kur ir bet kokiu oru.
Nors „Porsche 911“ sugebėjo išlaikyti svarbiausio bendrovės modelio statusą, bandymų jį pakeisti tikrai netrūko. Pokyčių ištroškę „
Porsche“ inžinieriai nuolatos sugalvodavo naują koncepciją, kuri, teoriškai, galėtų pakeisti ironiškąjį „911“, bet kaip visada, lemiamą žodį tardavo „Porsche“ pirkėjai.
Aštunto dešimtmečio pabaigoje pristatytas „Porsche 928“ turėjo ne vieną, bet kelis tikslus. Vienas iš jų – galimai pakeisti „911“, kuris anuomet buvo giriamas ir peikiamas dėl neįprastos konfigūracijos – gale esančio variklio. Tuo tarpu „
Porsche 928“ buvo sukurtas pagal senamadišką formulę. Variklis pūpsojo priekyje, automobilį įsigijęs vidurio amžiaus krize sergantis individas – per vidurį, o varantieji ratai buvo galiniai.
Itin konservatyvi „Porsche“ gerbėjų bendruomenė naująjį „928“ pasitiko išskėstomis rankomis. Daugelį nustebino „Porsche“ automobiliams nebūdingas dizainas ir sumanūs inžineriniai sprendimai, pavyzdžiui: keturių vairuojamųjų ratų sistema, variklio blokas buvo pagamintas iš aliuminio.
Natūralu, jog šis modernus kupė patraukė daugelio gabių inžinierių dėmesį. Vienas iš jų buvo „Buchmann“ bendrovės įkūrėjas, Raineris Buchmannas. Vokietijoje įkurtos dirbtuvėse specializuodavosi įvairių, skirtingų tipų, automobilių tobulinimu. Būtent šiose dirbtuvėse gimė vienas įspūdingiausių aštunto dešimtmečio ratuočių – S klasės kupė su kietu sulankstomu stogu! Pamirškite „SLK“ ar SL“ – Rainerio Buchmanno dirbtuvėse specialistai pirmieji sukūrė įspūdingai atrodantį, metalinį sulankstomą stogą, kuris pakildavo arba nusileisdavo vos per keletą akimirkų.
Praėjus vos porai metų nuo „Porsche 928“ debiuto, 1979 metų Frankfurto automobilių parodos lankytojai išvydo intriguojančiai atrodančią „928“ modelio versiją – „Porsche 928 Targa“ už kurią automobilių entuziastai turėjo dėkoti ne „Porsche“, o Raineriui Buchmannui ir jo įkurtose dirbtuvėse plušantiems specialistams.
„Porsche 928 Targa“ nebuvo eilinis „Buchmann“ projektas. Vietoj įprasto, greitai pakeičiame kėbulo dalis, plano, bendrovės darbuotojai atliko žymiai daugiau svarbių pokyčių. Dirbtuvėse užsidarę auksarankiai pašalino visas nereikalingas dalis, buvusias už priekinių statramščių. Juos pakeitė „Buchmann“ inžinierių sukurta konstrukcija, kuri tapo bene idealiu pagrindu „Targa“ tipo stogui.
Naująją „928 Targa“ versiją sukūrę „Buchmann“ specialistai, taip pat atliko keletą rimtų bandymų, kurie leistų įsitikinti automobilio konstrukcijos standumu, stogo sandarumu. Apskritai – „Buchmann“ siekė, jog „928 Targa“ prilygtų iš gamyklos išriedėjusiam „928“ kupė. Skirtumas tik tas, jog nuėmę „Targa“ tipo stogą galėtumėte džiaugtis saulės spinduliais.
Automobilio debiuto metu netgi sklandė kalbos, jog šiuo „Buchmann“ projektu susižavėjo „Porsche“ inžinieriai, kurie, kaip ir daugelis, į tokio pobūdžio konversijas žiūrėdavo pakankamai skeptiškai.
„Buchmann“ pristatydama „928 Targa“, visus susidomėjusius kvietė tapti Vokietijoje įsikūrusios bendrovės klientais. Kiekvienas panorėjęs savo garaže turėti „928 Targa“, iš pradžių turėjo į bendrovės dirbtuves atvežti donorą, „Porsche 928“, sumokėti 35 000 Vokietijos markių ir apsišarvuoti kantrybe, nes „Porsche 928“ kupė konversija į „Targa“ truko maždaug mėnesius.