Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiais laikais atrodo, jog kiekvienas automobilių gamintojas stengiasi įsisprausti į „Premium" segmentą. Kodėl? Pirkėjai labiau vertina „BMW" ar „Mercedes Benz" markės automobilius, o patys gamintojai šiame segmente gali uždirbti daugiau.
Visgi anksčiau viskas buvo truputėlį kitaip, nes daugiau negu pusę automobilių gamintojų gamino arba prabangius sedanus arba sportiškus automobilius. Šį kartą sugrįžkime į laikus, kai „Daimlier" gamino automobilius tik išrinktiesiems arba tiems, kurie turi be galo daug pinigų.
Modelis apie kurį jums dabar papasakosime buvo gaminamas nuo pat 1968 iki net 1992 metų. Turbūt pagalvosite, jog šis modelis buvo beprotiškai populiarus, tačiau... „Daimlier" pagamino TIK daugiau negu 5000 šio modelio vienetų. Kodėl tiek mažai? Šis automobilis nebuvo skirtas paprastiems civiliams. „Daimlier" šį modelį gamino specialiai pagal užsakymą aukštas pareigas užimantiems pareigūnams.
„DS420" vardu pakrikštytas automobilis pirmą kartą pasirodė 1968 metų vasarą. Pirmasis pagamintas modelis iškart iškeliavo į princesės rūmus. Automobilis buvo aprūpintas šešių cilindrų benzininiu agregatu, kuris buvo montuojamas į „Jaguar XK". Iš tiesų šis automobilis turi net labai daug bendro su „Jaguar" markės automobiliais.
Pagal užsakymą, „Daimlier" praplatino galines ratų arkas, jog galėtų sutalpinti du kuro bakus. Vieno bako talpa buvo net 80 litrų ir kiekvienas iš jų turėjo elektroninį siurblį. Pasibaigus kurui viename bake, vairuotojas galėjo vos vieno mygtuko paspaudimu padaryti tai, jog kuras būtų siurbiamas iš antrojo kuro bako.
Kadangi automobilis buvo kuriamas su mintimi apie keleivius, galinė automobilio dalis buvo net dviejų metrų pločio. O ir greičiausiai sėdint automobilio gale, būtų galima surengti neblogą teniso turnyrą arba mėgėjiškas futbolo varžybas.
„Daimlier" šiuos limuzinus gamino savo gamykloje Londone, D.Britanijos sostinėje. Vėliau, kompanija susitarė su „Jaguar", kad galėtų perkelti šių modelių gamybą iš Londono į Coventry miestelį, kuriame įsikūrusi „Jaguar".
Perkėlus automobilio gamybą į „Jaguar" gamyklą, „Daimlier" pradėjo siūlyti dvi modelio versijas - sedano ir kabrioleto. Keisčiausia, jog kabrioletų buvo parduota žymiai daugiau, tačiau visi yra kažkur pradingę. Vieni surūdijo, kiti pakliuvo po presu, o treti? Greičiausiai yra konservuojami uždarytuose garažuose.
Šiais laikais atrodo, jog kiekvienas automobilių gamintojas stengiasi įsisprausti į „Premium" segmentą. Kodėl? Pirkėjai labiau vertina „BMW" ar „Mercedes Benz" markės automobilius, o patys gamintojai šiame segmente gali uždirbti daugiau.
Visgi anksčiau viskas buvo truputėlį kitaip, nes daugiau negu pusę automobilių gamintojų gamino arba prabangius sedanus arba sportiškus automobilius. Šį kartą sugrįžkime į laikus, kai „Daimlier" gamino automobilius tik išrinktiesiems arba tiems, kurie turi be galo daug pinigų.
Modelis apie kurį jums dabar papasakosime buvo gaminamas nuo pat 1968 iki net 1992 metų. Turbūt pagalvosite, jog šis modelis buvo beprotiškai populiarus, tačiau... „Daimlier" pagamino TIK daugiau negu 5000 šio modelio vienetų. Kodėl tiek mažai? Šis automobilis nebuvo skirtas paprastiems civiliams. „Daimlier" šį modelį gamino specialiai pagal užsakymą aukštas pareigas užimantiems pareigūnams.
„DS420" vardu pakrikštytas automobilis pirmą kartą pasirodė 1968 metų vasarą. Pirmasis pagamintas modelis iškart iškeliavo į princesės rūmus. Automobilis buvo aprūpintas šešių cilindrų benzininiu agregatu, kuris buvo montuojamas į „Jaguar XK". Iš tiesų šis automobilis turi net labai daug bendro su „Jaguar" markės automobiliais.
Pagal užsakymą, „Daimlier" praplatino galines ratų arkas, jog galėtų sutalpinti du kuro bakus. Vieno bako talpa buvo net 80 litrų ir kiekvienas iš jų turėjo elektroninį siurblį. Pasibaigus kurui viename bake, vairuotojas galėjo vos vieno mygtuko paspaudimu padaryti tai, jog kuras būtų siurbiamas iš antrojo kuro bako.
Kadangi automobilis buvo kuriamas su mintimi apie keleivius, galinė automobilio dalis buvo net dviejų metrų pločio. O ir greičiausiai sėdint automobilio gale, būtų galima surengti neblogą teniso turnyrą arba mėgėjiškas futbolo varžybas.
„Daimlier" šiuos limuzinus gamino savo gamykloje Londone, D.Britanijos sostinėje. Vėliau, kompanija susitarė su „Jaguar", kad galėtų perkelti šių modelių gamybą iš Londono į Coventry miestelį, kuriame įsikūrusi „Jaguar".
Perkėlus automobilio gamybą į „Jaguar" gamyklą, „Daimlier" pradėjo siūlyti dvi modelio versijas - sedano ir kabrioleto. Keisčiausia, jog kabrioletų buvo parduota žymiai daugiau, tačiau visi yra kažkur pradingę. Vieni surūdijo, kiti pakliuvo po presu, o treti? Greičiausiai yra konservuojami uždarytuose garažuose.