• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Jau seniai į automano LIKE klubą norėjome priimti kažką sovietinio. Kandidatų Lietuvoje yra ne vienas, tačiau mūsų draugas Vilius rekomendavo šį "penktuką". Manau sutiksite, kad jis vertas LIKE lipduko.
Mes pakalbinom šio projekto savininką Meinardą. Jis kaip reta pasirodė kalbus. :)
Kalba atspindi gatvės kultūros stilių. :)



Koks šios Lados likimas, kiek ji važinėjo keliais, kaip pakliuvo į tavo rankas?
"Per kančias į žvaigždes" - taip turėtų skambėti, mano automobilio pirkimo istorijos pavadinimas. Radau Ladą "Autogide" už man prieinamą kainą. Automobilis atrodė visai neblogai, tačiau kaina buvo truputį didoka. "Numušus" kainą, atėjo ta diena, kai važiavome apžiūrėti Lados į Traku rajoną. Tuo pačiu draugui į Vilnių važiavome pirkti BMW. Pirma nusprendėme važiuoti apžiūrėti BMW, nes buvo aišku, kad Žiguliukas plius minus man tiks. Nuvažiavome į Vilnių ir nupirkome BMW. Bevažiuojant link Žiguliuko, BMW sugedo. Pradėjo temti. Teko BMW palikti kažkur Vilniaus viduryje. Lados savininkas jau "kelioliktą kartą" skambino ir sakė jei nepasirodysime greitu metu, nebeparduos. Pradėjome paieškas, dabar net neatsimenu kokio, kaimelio Trakų rajone. Pagal "labai gerą" Nokios GPS per valandą kitą suradome kaimelį. Nors tas kaimelis nuo Vilniaus buvo keliasdešimt kilometrų.
Pirmas įspūdis buvo iškart "IMAM". :) Labai daug nežiūrėjau, nes buvo tamsu. Esmė buvo kad automobilis nesupuvęs, kuriasi ir važiuoja. Pardavėjas pasakojo, jog tai buvo jo senelio mašina, su kuria jis daug nevažinėjo. Senelis pasimirė, po to pardavėjas ją aptvarkė, "pravarė technikinę" ir įdėjo pardavimo skelbimą. Jam ji tiesiog buvo nereikalinga.
Na ką, nusipirkus Žiguliuką, toliau tęsėme BMW paieškas Vilniuje. Suradus jį, keliavome namo link Kauno. Kelyje BMW toliau nenorėjo važiuoti. Tuo tarpu Lada iš Trakų į Kauną grižo kuo puikiausiai. Taip ir įsigijau šį automobilį.


Kodėl projektui buvo imta Lada, kodėl būtent šį?
Projektu šio automobilio tikrai nepavadinčiau. Gal tai labiau hobi, nei projektas. Vieną vasaros vakarą teko Kaune matyti, mano akimis, teisingai padarytą 2105 Žiguliuką. Jis yra mano draugo, su kuriuo susipažinom vėliau, kaip įsigijau savąjį.
Tą akimirką pagalvojau, kad "noriu tokio, tik dar pikčiau atrodančio", ko pasekoje pradėjau internete paiešką būtent 2105 ir ne kitokio modelio. Paieškos buvo, patikėkit, ilgos ir nelengvos. Rasti tokių metų gerą kėbulą, tikrai nelengva.
Ši Lada, tai jau mano antras kėbulas, nes nusipirkus pirmąją, nebuvo kantrybės su kėbulo darbais. Teko ją išardyti ir atsisveikinti gan liūdnai. Suradęs esamą, prisiekiau sau, kad su šita „apsiženysiu“ :D Ji bus tokia kokios noriu.


Kas buvo padaryta?
Per paskutinius mano gyvenimo metus, buvo labai nedaug dienų, per kurias nenueičiau į garažą, nesugalvočiau kažko naujo. Apskritai šitas Žiguliukas turbūt niekada nebus pabaigtas, ir kuo toliau tuo vis didesnių minčių kyla, ką su juo daryti.
Kadangi pirmoji Lada atrodė „pavargusi“, susipirkau praktiškai visą priekinę naują važiuoklę: šakes, suportus, šarnyrus, traukes, diskus. Žodžiu, viską naują. Net ir varžtelius ir veržles naujas.
Visų pirma norėjau "dropo" tokio, kad "dugnu važiuotų". Viskas prasidėjo kaip ir nuo daugumos "dropo liga" sergančių žmonių, spyruoklių pjaustymais. Ko pasekoje pavažiavus supratau, kad pigiai čia prasisukt neišeis. Užsisakiau KYB EXCEL G amortizatorius, po kurių buvo užsakyti ir KYB ULTRA SR, kurie šiuo metu sudėti mano automobilyje. Neišsivaizduoju kas galėtų būti geriau.
Kadangi pjautos spyruoklės manęs netenkino, teko ieškotis kietesnių. Tad susidėjau visas nuo Ford Sierra universalo. Toliau susidėjau visą naują priekinę važiuoklę, nuo pirmojo Žigulio.
Ratai iš pradžių buvo padaryti iš platintų "skardų". R14 7.5j ir 8.5j ratlankiai su užmontuotomis 195 45 R14 padangomis. Tačiau tie pasirodė per siauri. Šiuo metu uždėti 8,5 colių ir 9j R14 ratlankiai su 195 40 R14 Continental padangomis. Ratais ir padangomis esu be galo laimingas. Tik kol kas dar neapsisprendžiu dėl ratų spalvos. Gal padėsite komentaruose?
Variklis jame 1,5 litro standartinis, tik karbiuratorius uždėtas nuo "šeštuko" 1,6 litro motoro. Kol kas nieko jam nedarau nes yra planų dėti BMW pilna "SWAPĄ".
Kėbulas buvo, galima sakyti, idealus iki tol kol, nepradėjau važinėti po Kačerginės trasą į renginius. Buvo "bum" ir špakliavau jau ir šveičiau smalą, ir arkos „atbaladotos“, kad ratai platūs tilptų. Ir dažai jau pabyrėję. Žodžiu, vargo buvo su juo daug. Visko net nepapasakosiu.
Kokia jos paskirtis? Keliausi aplink pasaulį? Kur ją galėsime pamatyti?
Kol kas jis savo paskirties neturi, nes dar nesu legalus vairuotojas. Tiesiog nuvažiuoju į tam tikrus renginius, kurie man patinka, ir kurie nėra labai toli. Nes važiuoti pro "belenkur" (žvyrkeliai ir pan.) su juo praktiškai neįmanoma. Nuo apatinės šakės iki žemės yra vos 3,5 cm aukštis. Tai tikrai nebus "daily car`as".
Mane pamatyt bus galima, gal net ir per DDC šį savaitgalį vykstančias drifto varžybas Kačerginėje. Aišku ne kaip dalyvį. :D Žiūrovų tarpe. Tačiau Kauno gatvėmis jis tikrai dažnai kol kas nevažinės.
Gal dar ką nors iš savęs nori pridėti?
Visa tai, yra mano hobi ir atsipalaidavimas nuo nervų bei streso, kurių tenka patirti tiek darbe tiek namuose. Daug kas pasišaipo, kad jis tik garaže stovi ir niekur nevažiuoja, bet aš nekreipiu į tai dėmesio. Tai ne gatvės automobilis, tai yra tiesiog mano gyvenimo pramoga. Krapštytis garaže, būti su draugais ir bendraminčiais, kuriems noriu padėkoti, už tai, kad man padėjo turėti tai ką dabar turiu savo garaže. :) Planų turiu daug, bet kaip sakoma, "mažiau kalbų daugiau darbų". ;)






Foto iš asmeninio albumo.



Jau seniai į automano LIKE klubą norėjome priimti kažką sovietinio. Kandidatų Lietuvoje yra ne vienas, tačiau mūsų draugas Vilius rekomendavo šį "penktuką". Manau sutiksite, kad jis vertas LIKE lipduko.
Mes pakalbinom šio projekto savininką Meinardą. Jis kaip reta pasirodė kalbus. :)
Kalba atspindi gatvės kultūros stilių. :)



Koks šios Lados likimas, kiek ji važinėjo keliais, kaip pakliuvo į tavo rankas?
"Per kančias į žvaigždes" - taip turėtų skambėti, mano automobilio pirkimo istorijos pavadinimas. Radau Ladą "Autogide" už man prieinamą kainą. Automobilis atrodė visai neblogai, tačiau kaina buvo truputį didoka. "Numušus" kainą, atėjo ta diena, kai važiavome apžiūrėti Lados į Traku rajoną. Tuo pačiu draugui į Vilnių važiavome pirkti BMW. Pirma nusprendėme važiuoti apžiūrėti BMW, nes buvo aišku, kad Žiguliukas plius minus man tiks. Nuvažiavome į Vilnių ir nupirkome BMW. Bevažiuojant link Žiguliuko, BMW sugedo. Pradėjo temti. Teko BMW palikti kažkur Vilniaus viduryje. Lados savininkas jau "kelioliktą kartą" skambino ir sakė jei nepasirodysime greitu metu, nebeparduos. Pradėjome paieškas, dabar net neatsimenu kokio, kaimelio Trakų rajone. Pagal "labai gerą" Nokios GPS per valandą kitą suradome kaimelį. Nors tas kaimelis nuo Vilniaus buvo keliasdešimt kilometrų.
Pirmas įspūdis buvo iškart "IMAM". :) Labai daug nežiūrėjau, nes buvo tamsu. Esmė buvo kad automobilis nesupuvęs, kuriasi ir važiuoja. Pardavėjas pasakojo, jog tai buvo jo senelio mašina, su kuria jis daug nevažinėjo. Senelis pasimirė, po to pardavėjas ją aptvarkė, "pravarė technikinę" ir įdėjo pardavimo skelbimą. Jam ji tiesiog buvo nereikalinga.
Na ką, nusipirkus Žiguliuką, toliau tęsėme BMW paieškas Vilniuje. Suradus jį, keliavome namo link Kauno. Kelyje BMW toliau nenorėjo važiuoti. Tuo tarpu Lada iš Trakų į Kauną grižo kuo puikiausiai. Taip ir įsigijau šį automobilį.


Kodėl projektui buvo imta Lada, kodėl būtent šį?
Projektu šio automobilio tikrai nepavadinčiau. Gal tai labiau hobi, nei projektas. Vieną vasaros vakarą teko Kaune matyti, mano akimis, teisingai padarytą 2105 Žiguliuką. Jis yra mano draugo, su kuriuo susipažinom vėliau, kaip įsigijau savąjį.
Tą akimirką pagalvojau, kad "noriu tokio, tik dar pikčiau atrodančio", ko pasekoje pradėjau internete paiešką būtent 2105 ir ne kitokio modelio. Paieškos buvo, patikėkit, ilgos ir nelengvos. Rasti tokių metų gerą kėbulą, tikrai nelengva.
Ši Lada, tai jau mano antras kėbulas, nes nusipirkus pirmąją, nebuvo kantrybės su kėbulo darbais. Teko ją išardyti ir atsisveikinti gan liūdnai. Suradęs esamą, prisiekiau sau, kad su šita „apsiženysiu“ :D Ji bus tokia kokios noriu.


Kas buvo padaryta?
Per paskutinius mano gyvenimo metus, buvo labai nedaug dienų, per kurias nenueičiau į garažą, nesugalvočiau kažko naujo. Apskritai šitas Žiguliukas turbūt niekada nebus pabaigtas, ir kuo toliau tuo vis didesnių minčių kyla, ką su juo daryti.
Kadangi pirmoji Lada atrodė „pavargusi“, susipirkau praktiškai visą priekinę naują važiuoklę: šakes, suportus, šarnyrus, traukes, diskus. Žodžiu, viską naują. Net ir varžtelius ir veržles naujas.
Visų pirma norėjau "dropo" tokio, kad "dugnu važiuotų". Viskas prasidėjo kaip ir nuo daugumos "dropo liga" sergančių žmonių, spyruoklių pjaustymais. Ko pasekoje pavažiavus supratau, kad pigiai čia prasisukt neišeis. Užsisakiau KYB EXCEL G amortizatorius, po kurių buvo užsakyti ir KYB ULTRA SR, kurie šiuo metu sudėti mano automobilyje. Neišsivaizduoju kas galėtų būti geriau.
Kadangi pjautos spyruoklės manęs netenkino, teko ieškotis kietesnių. Tad susidėjau visas nuo Ford Sierra universalo. Toliau susidėjau visą naują priekinę važiuoklę, nuo pirmojo Žigulio.
Ratai iš pradžių buvo padaryti iš platintų "skardų". R14 7.5j ir 8.5j ratlankiai su užmontuotomis 195 45 R14 padangomis. Tačiau tie pasirodė per siauri. Šiuo metu uždėti 8,5 colių ir 9j R14 ratlankiai su 195 40 R14 Continental padangomis. Ratais ir padangomis esu be galo laimingas. Tik kol kas dar neapsisprendžiu dėl ratų spalvos. Gal padėsite komentaruose?
Variklis jame 1,5 litro standartinis, tik karbiuratorius uždėtas nuo "šeštuko" 1,6 litro motoro. Kol kas nieko jam nedarau nes yra planų dėti BMW pilna "SWAPĄ".
Kėbulas buvo, galima sakyti, idealus iki tol kol, nepradėjau važinėti po Kačerginės trasą į renginius. Buvo "bum" ir špakliavau jau ir šveičiau smalą, ir arkos „atbaladotos“, kad ratai platūs tilptų. Ir dažai jau pabyrėję. Žodžiu, vargo buvo su juo daug. Visko net nepapasakosiu.
Kokia jos paskirtis? Keliausi aplink pasaulį? Kur ją galėsime pamatyti?
Kol kas jis savo paskirties neturi, nes dar nesu legalus vairuotojas. Tiesiog nuvažiuoju į tam tikrus renginius, kurie man patinka, ir kurie nėra labai toli. Nes važiuoti pro "belenkur" (žvyrkeliai ir pan.) su juo praktiškai neįmanoma. Nuo apatinės šakės iki žemės yra vos 3,5 cm aukštis. Tai tikrai nebus "daily car`as".
Mane pamatyt bus galima, gal net ir per DDC šį savaitgalį vykstančias drifto varžybas Kačerginėje. Aišku ne kaip dalyvį. :D Žiūrovų tarpe. Tačiau Kauno gatvėmis jis tikrai dažnai kol kas nevažinės.
Gal dar ką nors iš savęs nori pridėti?
Visa tai, yra mano hobi ir atsipalaidavimas nuo nervų bei streso, kurių tenka patirti tiek darbe tiek namuose. Daug kas pasišaipo, kad jis tik garaže stovi ir niekur nevažiuoja, bet aš nekreipiu į tai dėmesio. Tai ne gatvės automobilis, tai yra tiesiog mano gyvenimo pramoga. Krapštytis garaže, būti su draugais ir bendraminčiais, kuriems noriu padėkoti, už tai, kad man padėjo turėti tai ką dabar turiu savo garaže. :) Planų turiu daug, bet kaip sakoma, "mažiau kalbų daugiau darbų". ;)






Foto iš asmeninio albumo.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų