• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įdomu - ar labai daug Lamborghini Huracan pirkėjų domisi automobilio techninėmis charakteristikomis? Žinoma, jiems įdomu kas slypi po kapotu ir per kiek sekundžių jis sugeba įsibėgėti iki 100 km/val, tačiau mes turime omenyje įdomesnius ir akiai nepastebimus dalykus. Pavyzdžiui? Kaip atrodo iš aliuminio ir anglies pluošto pagaminta struktūra? Arba naujos kartos vairo mechanizmas? Iš aliuminio pagamintos ašys? Jeigu jums įdomūs visi šitie dalykai, tada pasilikite su mumis. 
Pradėkime nuo naujos „hibrido“ tipo važiuoklės. Pasak kompanijos specialistų, naujo modelio važiuoklės komponentai buvo pagaminti iš aliuminio arba anglies pluošto. Kadangi gamintojas norėjo pasiekti kuo mažesnį bendrą mašinos svorį, teko imtis radikalių, automobilių sporte naudojamų metodų. Po pakankamai griežtos dietos, Lamborghini Gallardo įpėdinis sveria tik 1422 kilogramus.
„Iniezione Diretta Stratificata“ - naujasis V10 tipo variklis, kuris išvysto 610 arklio galių esant 8250 aps/min ir 560 NM sukimo momentą esant 6500 aps/min. Nors variklio blokas priklauso tam pačiam motorui, kuris buvo montuojamas ir į Gallardo, tačiau visos kitos detalės yra visiškai naujos.
Lamborghini Huracan automobilio svorio masės ir galios santykis siekai tik 2.33 kg/AG. Tai reiškia, kad Huracan iki 100 km/val. įsibėgės per 3.2 sekundės, 0 - 200 km/val. per 9.9 sekundės, o maksimalus greitis - 325 km/val.
Tačiau, tai dar ne viskas. Lamborghini norėdama pademonstruoti kas slepiasi už agresyvių Huracan modelio linijų, išplatino vaizdo reportažą, kuriame viskas pavaizduota labai aiškiai, suprantamai ir ... itališkai (jeigu galima taip pasakyti).

Įdomu - ar labai daug Lamborghini Huracan pirkėjų domisi automobilio techninėmis charakteristikomis? Žinoma, jiems įdomu kas slypi po kapotu ir per kiek sekundžių jis sugeba įsibėgėti iki 100 km/val, tačiau mes turime omenyje įdomesnius ir akiai nepastebimus dalykus. Pavyzdžiui? Kaip atrodo iš aliuminio ir anglies pluošto pagaminta struktūra? Arba naujos kartos vairo mechanizmas? Iš aliuminio pagamintos ašys? Jeigu jums įdomūs visi šitie dalykai, tada pasilikite su mumis. 
Pradėkime nuo naujos „hibrido“ tipo važiuoklės. Pasak kompanijos specialistų, naujo modelio važiuoklės komponentai buvo pagaminti iš aliuminio arba anglies pluošto. Kadangi gamintojas norėjo pasiekti kuo mažesnį bendrą mašinos svorį, teko imtis radikalių, automobilių sporte naudojamų metodų. Po pakankamai griežtos dietos, Lamborghini Gallardo įpėdinis sveria tik 1422 kilogramus.
„Iniezione Diretta Stratificata“ - naujasis V10 tipo variklis, kuris išvysto 610 arklio galių esant 8250 aps/min ir 560 NM sukimo momentą esant 6500 aps/min. Nors variklio blokas priklauso tam pačiam motorui, kuris buvo montuojamas ir į Gallardo, tačiau visos kitos detalės yra visiškai naujos.
Lamborghini Huracan automobilio svorio masės ir galios santykis siekai tik 2.33 kg/AG. Tai reiškia, kad Huracan iki 100 km/val. įsibėgės per 3.2 sekundės, 0 - 200 km/val. per 9.9 sekundės, o maksimalus greitis - 325 km/val.
Tačiau, tai dar ne viskas. Lamborghini norėdama pademonstruoti kas slepiasi už agresyvių Huracan modelio linijų, išplatino vaizdo reportažą, kuriame viskas pavaizduota labai aiškiai, suprantamai ir ... itališkai (jeigu galima taip pasakyti).

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų