Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ne visus lenktynėse dalyvavusius automobilius galima pavadinti legendiniais. Tačiau šis Mazda kompanijos inžinierių sukurtas 767B yra vienas iš tų, kuris labai lengvai atitinka legendinio bolido statusą.
Sukurtas tik vienam tikslui - nugalėti ilgųjų nuotolių lenktynėse, devinto dešimtmečio pabaigoje pristatytas bolidas turėjo monstrišką rotorinį variklį, kuris išvystė 600 arklio galių. Tiesa, reikėtų paminėti, kad 767B nereikėtų maišyti su 787B, kuris 1991 metais nugalėjo 24 valandų Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynių. Pastarasis galiūnas turėjo net devynis šimtus arklio galių išvystančią jėgainę.
Nors daugybės pergalių jis nesugebėjo iškovoti, tačiau Mazda 767B visų automobilių sporto entuziastų širdyse įstrigo dėl savo nuostabios išvaizdos ir pasakiškai skambančio variklio.
Jeigu dar nespėjote įsimylėti šio legendinio bolido, tada iškart įspėjame, jog vos tik jį išgirsite - įsimylėsite.
Ne visus lenktynėse dalyvavusius automobilius galima pavadinti legendiniais. Tačiau šis Mazda kompanijos inžinierių sukurtas 767B yra vienas iš tų, kuris labai lengvai atitinka legendinio bolido statusą.
Sukurtas tik vienam tikslui - nugalėti ilgųjų nuotolių lenktynėse, devinto dešimtmečio pabaigoje pristatytas bolidas turėjo monstrišką rotorinį variklį, kuris išvystė 600 arklio galių. Tiesa, reikėtų paminėti, kad 767B nereikėtų maišyti su 787B, kuris 1991 metais nugalėjo 24 valandų Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynių. Pastarasis galiūnas turėjo net devynis šimtus arklio galių išvystančią jėgainę.
Nors daugybės pergalių jis nesugebėjo iškovoti, tačiau Mazda 767B visų automobilių sporto entuziastų širdyse įstrigo dėl savo nuostabios išvaizdos ir pasakiškai skambančio variklio.
Jeigu dar nespėjote įsimylėti šio legendinio bolido, tada iškart įspėjame, jog vos tik jį išgirsite - įsimylėsite.