Į „Aston Martin“ rankas patekęs gamintojas, po antrojo pasaulinio karo stengėsi atsistoti ant kojų ir sugrįžti į prabangių automobilių segmentą. Tuometinis „Aston Martin“ vadovas, Davidas Brownas, norėdamas sugrąžinti „Lagonda“ į auksinius laikus, savo darbuotojams liepė „Aston Martin DB4“ pagrindu sukurti prabangių, keturių vietų, keturių durų „Gran Turismo“ tipo automobilį.
Kaip liepė, taip ir padarė. „Aston Martin DB4“ važiuoklė buvo prailginta 400 milimetrų, o šešių cilindrų 3.7 litro benzininio variklio tūris išaugo iki 4.0 litrų. Ne gana to, „Aston Martin“ inžinieriai šį variklį aprūpino trimis karbiuratoriais, kurių dėka pavyko motoro galingumą padidinti iki 266 arklio galių.
1961 metais pristatytas automobilis nebuvo sutiktas su plojimais ar šūksniais - atvirkščiai. Dėl niūraus automobilio debiuto būtų galima kaltinti neįprastą „Rapide“ išvaizdą, tačiau tikroji šio modelio nesėkmės priežastis yra kaina. Tuomet šis automobilis kainavo 4950 svarų sterlingų arba maždaug 1000 svarų sterlingų daugiau už „Aston Martin DB4“. 1961 metais už „Lagonda Rapide“ kainą buvo galima įsigyti labai, labai, labai gražų ir didžiulį namą Londono priemiestyje.
Būtent didžiulė kaina pakišo „Lagonda“ markės atgimimui ir „Aston Martin“ investicijų grįžimui. Nuo 1961 iki 1964 metų „Aston Martin“ pagamino vos 55 automobilius.