Tinklalapio „Skyscanner.com“ apklausa atskleidžia, kad labiausiai keleivius erzina nesąžiningi oro uostų pranešimai apie atidedamus skrydžius, rašo „traveldailynews.com“.
Tai, kaip labiausiai erzinantį oro linijų ir uostų poelgį, įvertino 27 proc. apklaustųjų. „Jums sakoma, jog lėktuvas vėluos 30 minučių, vėliau pranešama apie dar 30 minučių, tuo tarpu dispečeriai žino, jog jis dar ore ir tikrai nesileis gerą valandą. Tai erzina ir yra mažų mažiausiais nesąžininga. Keleiviai įvertintu, jei tiesa būtų sakoma iš pat pradžių – tokiu atveju galima sukurti gerą planą B“, pasakojo „Skyscanner“ vadovas Barry Smithas.
Nurodymas išjungti MP3 grotuvus bei kitus elektronikos prietaisus labiausiai erzina 20 proc. internautų.
„Keista tai, kad prieš įlaipinimą atimamas toks nekaltas dalykas, kaip buteliukas vandens, tačiau mums leidžiama įsinešti elektronikos prietaisus. Jei IPod gali pakenkti lėktuvui, kodėl mums iš viso leidžiama skristi su jais?“, kalbėjo „Skyscanner“ kelionių skilties redaktorius Samas Barldwinas.
17 proc. apklaustųjų labiausiai susierzindavo pažadinti naktį tik tam, kad išklausytų kokį nors pranešimą, 12 proc. neapsikenčia su trimitais ir džiūgavimu dėl to, jog „nusileista laiku“. Ilgos eilės prie saugumo patikrinimo postų piktina 8 proc. keleivių.