Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Praėjusių metų vasarą jums parodėme du labai gražius ir patobulintus - žinoma, automobilius. Abudu buvo raudonos spalvos, abudu dėvi Volkswagen ženkliukus ir abudu važinėja Lenkijoje. Kadangi praėjusį kartą daugiau dėmesio buvo skiriama Jetta'i, šį kartą skirkime daugiau dėmesio pirmos kartos Golf GTI.
Tai nebus pats įspūdingiausias projektas pasaulyje, nes modifikacijų sąrašas yra pakankamai trumpas. Coil'ai, Ronal ratlankiai, saugos lankai, sportinės sėdynės, šiek tiek rimtesnė išmetimo sistema ir žinoma - 180 arklio galių išvystantis benzininis variklis slypintis po kapotu priverčia, mažiau nei 1000 kilogramų sveriantį automobilį, skristi.
Taip, pasaulyje yra ne vienas tokio pobūdžio projektas, tačiau vargu ar pasaulyje ar dar vienas toks MK1. Labai gražus Golfas!
Praėjusių metų vasarą jums parodėme du labai gražius ir patobulintus - žinoma, automobilius. Abudu buvo raudonos spalvos, abudu dėvi Volkswagen ženkliukus ir abudu važinėja Lenkijoje. Kadangi praėjusį kartą daugiau dėmesio buvo skiriama Jetta'i, šį kartą skirkime daugiau dėmesio pirmos kartos Golf GTI.
Tai nebus pats įspūdingiausias projektas pasaulyje, nes modifikacijų sąrašas yra pakankamai trumpas. Coil'ai, Ronal ratlankiai, saugos lankai, sportinės sėdynės, šiek tiek rimtesnė išmetimo sistema ir žinoma - 180 arklio galių išvystantis benzininis variklis slypintis po kapotu priverčia, mažiau nei 1000 kilogramų sveriantį automobilį, skristi.
Taip, pasaulyje yra ne vienas tokio pobūdžio projektas, tačiau vargu ar pasaulyje ar dar vienas toks MK1. Labai gražus Golfas!