Po permainingo 2022 m. sezono, kurio metu „Mercedes-Benz“ nusileido ne tik „Red Bull“, bet ir „Ferrari“, ne vieną čempionų titulą iškovojusi komanda vėliau pripažino, jog jų pasirinkta bolido koncepcija buvo neteisinga, todėl ruošdamiesi 2023 m. sezonui jie dėjo visas pastangas, jog abudu „Mercedes-Benz“ lenktynininkai turėtų konkurencingą bolidą.
Vis dėlto, pirmasis Formulės 1 etapas parodė, jog „W14“ vardu pavadintas bolidas ne iš tolo neprilygsta „Red Bull“ analogo. Penktoje vietoje varžybas baigęs L.Hamiltonas nuo lyderio atsiliko maždaug 50 sekundžių.
„Mercedes-Benz“ komandos vadovas Toto Wolffas taip pat žengė neįprastą žingsnį ir dar prieš lenktynes pripažino, jog „W14“ tikrai nebus konkurencingas ir užsiminė, jog komanda sutelks dėmesį į visiškai naują koncepciją.
Brito kritika
Pasibaigus pirmam varžybų etapui, L.Hamiltonas kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais neslėpė, jog „Mercedes-Benz“ ne iš tolo neprilygsta „Red Bull“ ekipai, o vėliau pareiškė, jog komanda kurdama „W14“ neatsižvelgė į jo išsakytus patarimus.
„Praėjusiais metais aš jiems išsakiau savo pastebėjimus dėl automobilio“, – „BBC Sport“ žurnalistams sakė L.Hamiltonas.
„Gyvenime vairavau daugybę skirtingų bolidų, todėl žinau, ko jam reikia ir ko nereikia“, – pridūrė septyniskart pasaulio čempionas.
„Turime apžvelgti visas silpnąsias vietas ir tiesiog susitelkti kaip komanda.“