Japonijos elektronikos prietaisų dalių gamintoja "Kyocera Corp" ateinančiais verslo metais, prasidėsiančiais balandžio mėnesį, nori pasiekti dviženklį pardavimų augimą ir 30 proc. pelno šuolį.
Didžiausios pasaulyje keraminių apvalkalų, dengiančių puslaidininkių lustus, gamintojos prezidentas Yasuo Nishiguchi (Jasuo Nisigucis) pareiškė, kad kompanija išsikėlė tokius ambicingus tikslus, nes viršys dabartinių metų pelno prognozę.
"Mes esame tikri, kad šiais metais sugebėsime gauti geresnius, nei prognozuota pardavimų ir pelno rezultatus. Kitais metais sieksime dviženklio pajamų prieaugio", - pareiškė jis spaudos konferencijoje.
Spalio mėnesį "Kyocera" šiems verslo metams prognozavo 50 mlrd. jenų (468,9 mln. JAV dolerių) grynąjį pelną ir 1,14 trilijono jenų pajamas.
Vakarų Japonijos Kioto mieste įsikūrusi kompanija antradienį paskelbė planus 2005 metais įeiti į ekranų su organiniais šviesos išskyrimo diodais (OLED) rinką.
"Kyocera" praėjusį mėnesį įkūrė 10 mln. jenų vertės padalinį, atsakingą už naujųjų ekranų tyrimus bei gamybą.
Kompanija planuoja sutelkti dėmesį į mažus ir vidutinio dydžio ekranus mobiliesiems telefonams, skaitmeninėms kameroms ir automobilio valdymo sistemoms.
OLED ekranai yra viena iš perspektyviausių naujų technologijų, kuri galėtų konkuruoti su skystųjų kristalų ekranais (LCD), kadangi OELD yra šviesesni, plonesni ir sunaudoja mažiau energijos. Jie turėtų tapti LCD varžovais mažų ir vidutinio dydžio ekranų rinkoje.
Pasak rinkos tyrimų ir plokščiųjų ekranų konsultantės "DisplaySearch", OLED rinkos vertė yra mažesnė nei 1 proc. pasaulio plokščiųjų ekranų rinkos, kurios vertė 2003 metais buvo maždaug 40 mlrd. JAV dolerių.
"Kyocera" tikisi, kad OLED rinka pradės smarkiai augti nuo 2005 metų. Ji prognozuoja, kad jos OLED pardavimai iki 2010 metų kovo mėnesio sudarys 60 mlrd. jenų.
Įmonės teigimu, visų ekranų pardavimų apimtys 2009-2010 metais turėtų siekti maždaug 100 mlrd. jenų, įskaitant pajamas iš skystųjų kristalų ekranų.
“Reuters”-ELTA