Be abejo, sėkmės atveju, investicija į reklamą – didesnis žinomumas, tuomet ir perkamumas didesnis, ir pinigų daugiau. Viso to rezultatas – didelė kaina ir kokybiška prekė. Šįkart mokslininkai užsispyrė išsiaiškinti ar verta pirkti brangius kvepalus. Ar tiesa, kad prabangus kvapas turi kažkokį ryšį su moters patrauklumu.
Tyrėjai netruko patvirtinti – geri kvepalai išties prideda puošnumo, o kai kuriais atvejais tai gali būti net gi jaunystės šaltinis.
Monellio Cheminių tyrimų centro mokslininkai išsiaiškino, jog moters veidas kūną palepinus gardžiais kvepalais atrodo kur kas patraukliau. Neurologė Janina Seubert aiškina, jog tai susiję su nervinių ląstelių apdorojimu smegenyse.
Tyrėjai išsiaiškino, jog tuomet, kai moters veidą puošia raukšlės, kvepalai skleidžia tam tikrą aromatą, kuris išduoda apie brandesnį jos amžių. O jaunai merginai užsipurškus kvepalų – vyksta atvirkštinis procesas.
O štai pasikvėpinus pigiais ir net gi nemaloniais kvepalais atskirti moterų amžiaus nepavyko. Vadinasi, tai nėra taip veiksminga.