Atgavę jėgas po ilgai užtrukusio naktinio plaukimo, trečiadienį 44-osios Kuršių marių regatos dalyviai vėl pakėlė bures naujam startui. Šį kartą gamtos sąlygos plaukimui buvo palankios, o turnyrinėse grupėse užvirė arši kova dėl pirmųjų vietų, teigiama pranešime spaudai.
Nors 10 val. startavusios jachtų įgulos buvo nusiteikusios iš anksto prognozuotam štiliui, apie 14 val. pakilęs vėjas pakeitė regatos dalyvių planus.
Anot Lietuvos buriuotojų sąjungos generalinio sekretoriaus ir „Kuršių marių regatos" organizacinio komiteto pirmininko Lino Tamkvaičio, pirmosios vėją pagavo ir pirmyn išsiveržė jachtos, buvusios Kuršių Nerijos pusėje, mažiau pasisekė laukusiems prie rytinio marių kranto.
III etape plaukimas maršrutu Nida – Ventės ragas (A distancijos jachtoms papildomai priartėjant prie Rusijos sienos) – Pervalka – Nida vyko sklandžiai. Jachtos, genamos maždaug 7-8 m/s vėjo, plaukė greitai ir finišavo laiku – tarp 16 ir 17 val.
Absoliučiai greičiausia jachta „Kuršių marių regatos“ III etape pripažinta „Jigy Jigy Somi“, kuri pirmauja ir bendrojoje įskaitoje po 3 etapų.
Greičiausiai III etapą pagal perskaičiuotą laiką A distancijoje įveikė jachta „Vasara“ (bendrojoje įskaitoje po 3 etapų pirmauja „Nida“).
Pagal perskaičiuotą laiką B distancijoje III etape nugalėjo „Verdenė“, kuri po 3 etapų yra įsitvirtinusi ir bendrosios įskaitos pirmojoje vietoje.
44-osios Kuršių marių regatos etapų rezultatai liudija vis stiprėjančią kovą ne tik dėl 3 pagrindinių prizų. 52 buriuotojų įgulos tarpusavyje varžosi ir aštuoniose grupėse, į kurias jachtos skirstomos pagal techninius parametrus.
Kaip pasakojo Linas Tamkvaitis, aršiausia sportinė kova kasmet verda 0 grupėje, kur RS-280 klasės jachtomis varžosi vieni profesionaliausių Lietuvos buriuotojų, tarptautinių regatų čempionai.
„44-ojoje Kuršių marių regatoje“ šios jachtos varžosi ne tik dėl regatos nugalėtojų vardo. „Kuršių marių regata“ RS-280 klasės jachtoms – vienas iš buriavimo varžybų „ASUS RS-280 jachtų klasės taurė 2011“ etapų.
0 grupėje „Kuršių marių regatos“ III etape nugalėjo „Raganosis - Finasta“, po kurios išsirikiavo „Hornas“ ir praėjusių metų greičiausia jachta „Arabela“. Po trijų plaukimų šioje grupėje lyderiauja „Raganosis - Finasta“.
III etapo rezultatai:
Absoliučiai greičiausios jachtos III etape:
I. JIGY JIGY SOMI (kap. Š. Sodeika, Vilnius) - 5 val. 54 min 51 s
II. RAGANOSIS FINASTA (kap. Saulius Pajarskas, Kaunas) - 6 val. 12 min 33 s
III. HORNAS (kap. Šarūnas Abraitis, Kaunas) - 6 val.14 min 25 s
Greičiausios jachtos pagal perskaičiuotą laiką* III etape (Didžioji taurė):
I. VASARA (kap. Algirdas Žižys, Nida) - 5 val. 09min 34 s
II. VĖTRA (kap. Linas Baublys, Vilnius) - 5 val.12 min 04 s
III. RASA (kap. Juozas Gordevičius, Vilnius) - 5 val.17min 18 s
Mažosios taurės greičiausios jachtos pagal perskaičiuotą laiką* III etape:
I. VERDENĖ (kap. Gražvydas Lukoševičius, Kaunas) - 4val. 10 min 45 s
II. VILMA (kap. Vytis Dudonis, Vilnius) - 4val. 13min 36 s
III. GILIJA (kap. Saulius Urba, Kaunas) - 4val.14 min 44 s
Daugiau rezultatų – Lietuvos buriuotojų sąjungos puslapyje www.lbs.lt
(*) „Pagal perskaičiuotą laiką“ reiškia tai, kad kiekvienos jachtos distancijoje sugaištas laikas yra koreguojamas, atsižvelgiant į jachtos ypatybes. Pagal „ORC Club“ ir „ORC International“ matavimus, jachtoms suteikiamas sportinis balas (koeficientas), iš kurio dauginamas realiai sugaištas distancijoje laikas ir gaunamas perskaičiuotas laikas. Taip suvienodinamos skirtingų jachtų galimybės ir akcentuojamas sportininkų meistriškumas, o ne laivų techniniai parametrai.