KTU reklama yra skirta kelioms skirtingos studijų programos. Štai reklamuoti verslo studijoms skirtame plakate Mykolo Romerio universitetas (MRU) šifruojamas – "Maža rizika užsilenkti", o Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU) – "Visos galimybės tobulėti užsienyje".
Ne vienam skaitytojui kilo klausimas, ar tikrai KTU reitingai tokie geri, kad gali sau leisti tokią reklamą ir tuo labiau ją derinti su tokiais nevartotinais žodžiais kaip "užsilenkti".
Daugiau KTU reklamos pavyzdžių - galerijoje.
Socialiniame tinkle kilus ažiotažui dėl šių studijų programų reklamų tv3.lt domėjosi, ką apie tai mano patys reklamos kūrėjai.
Ornela Ramašauskaitė, KTU Rinkodaros ir komunikacijos direktorė
Puiku, jog ši reklaminė kampanija sukėlė didelį susidomėjimą. Kauno technologijos universitetas (KTU), kaip į 4 proc. geriausių pasaulio universitetų patenkanti aukštoji mokykla, visuomet yra visuomenės dėmesio centre.
Reklama orientuota į mūsų būsimus studentus: tai ambicingas jaunimas, siekiantis ne tik kokybiškiausių šiuolaikinių studijų, tačiau ir gebantis adekvačiai matyti juos supančią aplinka bei vertinti ją nepaviršutiniškai. Mūsų būsimam studentui nieko nereikia įrodinėti, jis geba daryti geriausius sprendimus ir žino, kaip toli jo veržlumas jį nuves.
KTU logotipe naudojamos mūsų konkurencinių pranašumų abreviatūros antrina būsimam studentui, kad KTU atliepia XXI amžiaus poreikius. Nuomonių dėl reklamų visada buvo ir bus įvairių, tačiau tai tik sveikintina. Pavyzdžiui, kai kam gali atrodyti, kad ši kampanija apskritai reklamuoja aukštąjį mokslą Lietuvoje.