Vieno ar kito planšetinio kompiuterio modelio populiarumas nereiškia, kad jie neturi trūkumų. Kažkas prieš pirkdamas planšetę prisižiūrėjo daug reklamos, kažkas pasiryžęs nekreipti dėmesio į trūkumus, nes privalumų daugiau, o kažkas gauna labai gerą nuolaidą, todėl gyvena su aiškių privalumų neturinčiu produktu.
Tinklalapio „Fixya“ atstovai surinko gana įdomią statistiką, kurio parodo, kokios problemos dažniausiai kankina planšetinių kompiuterių savininkus. Pavyzdžiui, „Microsoft Surface 2“ atveju – ribotas suderinamų aplikacijų pasirinkimas (25% atvejų), vidutiniška garsiakalbių kokybė (20%), nepatogi klaviatūra „Touch Cover“ (15%), „Windows RT“ ekosistemos nesuderinamumas su kitomis „Microsoft“ programomis (15%).
Neseniai debiutavusio „Apple“ planšetinio kompiuterio – flagmano „iPad Air“ savininkai dažniausiai skundžiasi nestabiliu firminės naršyklės veikimu (30%), ekrano defektais (25%) (vaizdo geltonumas arba pilkų juostų atsiradimas), klaviatūros jautrumu ir problemomis su „Wi-Fi“ (15%).
„iPad mini“ su „Retina“ ekranu savininkai dažniausiai skundžiasi ekrano defektais (30%), tačiau dažniausiai kamuoja šleifo efektas keičiantis vaizdams. Tarp kitų problemų minima kukli duomenų kaupiklio talpa (20%) ir tie patys nesklandumai su naršykle (20%).
Palyginimui: populiarios „Amazon“ planšetės „Kindle Fire HDX“ su 8,9 colių įstrižainės ekranu savininkai taip pat kenčia dėl nestabilaus naršyklės veikimo (25%), riboto aplikacijų pasirinkimu (20%), penktadalis problemų susiję su planšetinio kompiuterio „pakibimais“ ir baterijos darbu.