Kroatijos turizmo departamentas atsisakė reklaminiame šalies klipe rodyti moterų sėdmenis, po to, kai valstybės premjeras Jadranka Kosoras išvadino šią reklamą „seksistine“.
Anot J.Kosoro, trijų sekundžių epizodas, kuriame atvirai vaizduojama besideginanti mergina, yra nederamas moterų atžvilgiu. Tačiau 30 sekundžių reklaminį klipą jau spėjo pamatyti milijonai „CNN“, „BBC“ ir kitų televizijos gigantų žiūrovų.
Premjero nuomonei pritarė ir moterų teises ginančios grupės, išvadindamos reklamą „sekso turizmo propaganda“.
„Kurdami šalies reklaminį klipą, nesugebėjome moters kūno suvokti platesniame kontekste“, - kaltės neslėpė reklamą kūrusi rinkodaros agentūra.
Po premjero žodžių šis epizodas buvo nedelsiant pašalintas. Kroatija yra viena iš turistų labiausiai mylimų šalių.