Žinomas vyras rašė, jog situacija kartojasi nuolatos, todėl jis ne tik priverstas po kiekvieno karto, kai pristatomas maistas, vėliau „kovoti“, kad atgautų savo pinigus, bet ir fiziškai vykti apsipirkti į kitus prekybos centrus pats, nes prekių visuomet trūksta.
Savo įrašą „Facebook“ K. Krivickas pradėjo pranešdamas, jog tai bus tekstas apie vis įžūlesnes „Barboros“ vagystes.
„Apie viską iš eilės. Mūsų šeima buvo „Barboros“ klientai. Jau ne vienerius metus. Užsisakome reguliariai. Pirkinių krepšelis nemažas. Užsakome kartą per savaitę. Planuojame taip, kad užtektų visai šeimai visai savaitei. Taip taupome laiką, karantino metu saugome sveikatą.
Tačiau pastaruoju metu susiduriame su įžūliu „Barboros“ sukčiavimu apie kurį ir noriu pranešti. Ir paprašyti visų pasidalinti savo istorijomis. Ar čia man vienam taip tiesiog su jais nesiseka, ar čia tokia įžūli „Barboros“ veikimo ir pelno generavimo klientų sąskaita schema?
Taigi. Užsakau prekes per „Barboros“ apss'ą. Apmoku. Pasirenku atvežimo laiką. Atveža. Pasiėmus prekes, paliktas prie durų, paaiškėja, kad neatvežė dalies prekių. Didelės dalies. Ketvirtadalio. Kartais pusės. O vieną kartą – beveik visko. Vietoj 11 maišų atvežė tik 1! Nors „Barboros“ meilu atsiųsta užsakymo įvykdymo ataskaita rodo, kad visos prekės surinktos ir visos pristatytos! „Barbora“ įžūliausiu būdu oficialiai tvirtina, kad mano visus pinigus paėmė, už visus pinigus visas prekes surinko ir atvežė, nors realiai neatveža ketvirtadalio ar net pusės, ar net beveik viso užsakymo!
Pasakome pastabą kurjeriui, kad trūksta didelės dalies prekių, sako, nieko nežinau, viską, ką man sudėjo, viską atvežiau, viso gero. Skambinkite, aiškinkitės. Skambiname „Barboros“ pagalbos telefonu. Jis niekada niekada neveikia! Niekada niekas juo neatsiliepė, kiek mes beskambinome! Dešimtimis kartų kelis mėnesius iš eilės!
Taigi konstatuojame faktą – „Barbora“ pinigus paėmė, prekių neatvežė, nors sako, kad atvežė. Tai – sukčiavimas. Nors kviesk policiją. Valandą su žmona kruopščiai skaičiuojame prekes, rašomės, ko nėra, skaičiuojame, kokiai sumai. Tai kainuoja nervus, laiką, pinigus. Be to, neįmanoma planuoti, pvz, šeimos šventės, nes neatveža tos dalies prekių, kurios reikalingos vaiko gimtadienio šventei, ar rytojaus pietums ar pan.
Žodžiu, vienas vargas ir nuostoliai. Ir laiko prasme, ir finansiniai. Pinigus išleidome, o prekių neturime. Rašome jiems el. laišką. Išdėstome problemą. Kartais perskambina. Sako, oi, žinote, gali būti, kad kurjeris maišo nepaėmė arba pakuotojas neįdėjo. Aiškinsimės. Pinigus grąžinsim. Nurodome prekes, kurių neatvežė. Pinigus grąžina.
Na, o tarkim, mes ne visas prekes sužiūrėjome, ir kažkokia dalis pinigų jiems vis tiek lieka, nors prekių negavome. O tarkim, kiti žmonės nepastebi, kad dalis prekių neatvežta, arba numoja ranka. Taip ir kapsi „Barborai“ karantininis gešeftas, money for nothing.
Ir pabaigai. Tokių situacijų mums atsitinka su kiekvienu „Barboros“ užsakymu pastaruosius 2-3 mėnesius. Kartais prekių trūksta daugiau, kartais – mažiau. Vis dažniau neapsikentęs važiuoju į „Rimi“, „Iki“, „Lidl“, „Norfą“ ar pan pats. Pinigiai tuo metu vis dar pas „Barborą“, nes grąžina per 5 dienas. Mūsų daugiavaikė šeima tokiu būdu priversta kredituoti jų logistikos feilus.
Na, ir visai pabaigai. Kiekvieną kartą po 3 dienas trukusio situacijos aiškinimosi, „Barboros“ vadybininkė maloniai sako: „labai atsiprašome, stengsimės, kad nepasikartotų, siūlome jums kitam apsipirkimui...3 eurų nuolaidą“.
P.S. su vaikais jau net „reklaminį„ šūkį „Barborai“ sugalvojome: „Barbora. Mes mokame nemaloniai nustebinti!“, „Barbora. Kiekviename užsakyme Jūsų laukia siurprizas. Nemalonus.“, „Barbora. Užsisakyk. Sumokėk. Negauk„ ir t.t. ir pan“, – rašė jis.
Naujienų portalas tv3.lt susisiekė ir su „Barbora“, kad situaciją pakomentuotų plačiau.
Naujienų portalui tv3.lt „Barboros“ elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės komunikacijos vadovė Jurgita Gižaitė-Tulabienė pateikė komentarą.
„Tokių situacijų pasitaiko retai, tačiau jos mums patiems labai skaudžios ir pamokančios, nes gera klientų apsipirkimo patirtis mums yra didžiausia vertybė. Pirmiausia, atsiprašome tiek pono Krivicko, tiek kitų klientų, kurių nepasiekia dalis užsakytų prekių. Tai nėra dažni atvejai, nes į klientų aptarnavimo kokybę žiūrime labai atsakingai ir rimtai. Jeigu klientas pirkinių krepšelyje neranda vienos ar kitos prekės, dažniausia to priežastis, jog šios prekės surinkimo metu nebebuvo likę parduotuvės lentynoje. Tokiu atveju klientui pinigus už prekę į jo sąskaitą pervedame per 5 d.d.
Minimu atveju įsivėlė žmogiška klaida, situaciją iškart aiškinamės. Su p. Krivicku jau susisiekėme asmeniškai, pinigus už nepristatytas prekes artimiausiu metu grąžinsime.
Į visas klientų užklausas reaguojame kuo skubiau, kad išspręstume kilusius nesklandumus ir klientas patirtų kuo mažiau nepatogumų. Dėkojame ir klientams už aktyvų reagavimą – kiekvieną tokį pranešimą vertiname labai rimtai, peržiūrime procesus, kad kiti apsipirkimai būtų sklandūs ir su teigiamom emocijom. Kartu norime padėkoti ir savo klientams už supratingumą bei gražius atsiliepimus, kurių daug sulaukėme ir po p. Krivicko įrašu“, – kalbėjo e. parduotuvės „Barbora“ komunikacijos vadovė Jurgita Gižaitė-Tulabienė.