• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausia JAV maisto gamintoja "Kraft Foods Inc." paskelbė, kad, be kita ko, sieks mažinti savo gaminių porcijas ir pateikti daugiau su mityba susijusios informacijos. Šių priemonių "Kraft" privertė imtis jai ir kitoms sektoriaus bendrovėms nepalankus visuomenės susirūpinimas ir netgi teisminiai ieškiniai dėl didėjančio žmonių nutukimo.

REKLAMA
REKLAMA

"Oreo" sausainius, "Velveeta" tepamą sūrį ir daugelį kitų produktų gaminanti "Kraft" pareiškė mažinsianti vienam vartotojui skirtas porcijas, atsisakysianti bet kokios reklamos mokyklose ir pateiksianti mitybos informaciją visose rinkose - net ir tose, kuriose ši informacija nebūtina.

REKLAMA

Maisto produktų gamintojos ir greito maisto restoranų tinklai vis labiau kritikuojami už nesveikus ir riebius produktus. Šiuo metu nutukusių suaugusių amerikiečių yra dvigubai daugiau nei 1980 metais. O tarp paauglių nutukimo lygis per tą patį laikotarpį net patrigubėjo.

Šiemet Kalifornijos valstijos teismui jau buvo pateiktas ieškinys, kuriuo siekta uždrausti "Oreo" sausainius. Procesas, kurį daugelis teisininkų laikė pasinaudojimu JAV teisine sistema, baigėsi greičiau nei per dvi savaites. Teigta, kad dėl procesui tekusio žiniasklaidos dėmesio daugelis žmonių jau turėjo progą išgirsti apie sveikatos problemas, kurias neva sukelia vienas iš populiariausių JAV užkandžių.

REKLAMA
REKLAMA

Ilinojaus valstijos Nortfildo mieste įsikūrusi "Kraft" teigė naująją iniciatyvą diegsianti visame pasaulyje, o didžiausią dėmesį skirsianti mitybai, rinkodaros būdams bei vartotojų informavimui ir švietimui.

Iškilus nutukimo problemai, labai jautria tema tapo itin saldžių ir riebių gaminių pasiūla vaikams. Praėjusią savaitę Niujorko miesto mokyklų sistema nusprendė pašalinti saldumynus ir saldžius gėrimus iš švietimo įstaigose įrengtų pardavimo automatų. "Kraft" savo ruožtu pranešė skatinsianti vaikus tinkamai maitintis ir propaguosianti aktyvų gyvenimo būdą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Birželio mėnesį JAV Maisto ir vaistų administracija pareiškė sieksianti, kad maisto produktų etiketėse būtų pateikiama daugiau su mityba susijusios informacijos.

"Kraft" pažadėjo įsteigti stebėtojų tarybą, kurią sudarytų nutukimo, mitybos, visuomenės sveikatos, intervencinių programų ir kiti ekspertai. Gamintoja teigė siekianti iki šių metų pabaigos parengti standartus ir priemones, kurios padėtų nustatinėti porcijų dydį ir kitus pakeitimus. Naująją iniciatyvą tikimasi pradėti įgyvendinti 2004-aisiais ir užbaigti per dvejus ar trejus metus.

“Reuters”-ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų