Jis tapo trečiosios „Beissoul & Einius“ kostiumų kolekcijos „Passive Aggressive“ (liet. „Pasyvi agresija“) modeliu. Itin palankiai žiūrovų arenoje ant podiumo sutiktas kovotojas juokauja, kad po pasirodymo stipriai padidėjo jo gerbėjų armija.
„Tiek modelio darbas, tiek kova ringe yra menas. Tai ne pirmas kartas, kuomet teko pabūti modelio rolėje, tačiau modeliu savęs nelaikau. Sunku lyginti modelio ir kovotojo darbą. Kad nueitum iki kovos, turi praeiti didžiulį pasiruošimo etapą: tiek fizinį, tiek psichologinį. Laukiant kovos, net sunku nupasakoti, kas dedasi galvoje. O čia… nenoriu nuvertini podiumo modelių, bet man tai atrodo labai lengvas darbas“, – šypsosi A. Misiūnas.
„Beissoul & Einius“ koncertas laikinosios sotinės arenoje buvo muzikos, mados ir meno triumfas, kurį išvydo 7 tūkst. žiūrovų. „Manau, kad šio dueto koncertai – tai daugiau nei muzika, daugiau nei pasirodymai. Susirinko pilna arena ir tai daug pasako apie juos. „Beissoul & Einius“ kas kart vis aukščiau iškelia kartelę visai Lietuvai“, – komplimentų negaili A. Misiūnas.
Netikėtas skambesys, įtaigi Beissoul choreografija, kviestiniai britų šokėjai, kvapą gniaužiantys modeliai ir kovotojas Arnoldas Misiūnas. Gerbėjai jau žino: „Beissoul & Einius“ moka išdraskyti širdį – tik taip, kad jos neskauda.
Duetas ne pirmą kartą pateikia tai, ko dar nebuvo ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio muzikos istorijoje: siekdami kuo plačiau atverti duris avangardinei eksperimentinei madai, savo kolekcijas pristato koncertų metu, nors paprastai mados šou tebūna skirta saujelei entuziastų ar mados pasaulio elitui. Toks „Beissoul & Einius“ pasirodymų formatas suteikia galimybę kiekvienam norinčiam išvysti gyvąjį avnagardą iš arti. Svarbiausia – tai ne dizainerių nuopelnas. Kostiumus kartu su talentingais siuvimo meistrais kuria pats atlikėjas Beissoul.
Bent šiek tiek ragavę šiuolaikinio meno istorijos, žavisi duetu dėl to, kad jis įkūnija naujas šiuolaikinio meno tendencijas, kai veikiama kelių sričių lauke: kai menininkai rūpimus klausimus nagrinėja pasitelkę inžineriją, mediciną, biologiją, technologijas. Tik tokią mintį perša lyg satelitai Beissoul sukurtos kelių metrų skersmens skrybėlės, jo paties gebėjimas šokti su batais neįtikėtino aukščio pakulne ar vilktis iš stiklo sukurtą kostiumą ir kas kartą susižeisti iki kraujo.
Štai dėl ko „Beissoul & Einius“ duetą – jau virtusį mados ir meno judėjimu – pastebi tarptautinių leidinių redaktoriai. Dueto nuotraukos atsidūrė „MMScene“, Deuxhomm.es bei Fgukmagazine.com leidiniuose. Tai rinktinei publikai skirti gyvenimo būdo, mados, muzikos, kultūros bei meno leidiniai, pristatę „Beissoul & Einius“ duetą kaip neįtikėtiną pirmą Baltijos šalių kūrėją, ateities vizionierių, gebantį savo kūryboje originaliai ir novatoriškai sujungti keletą sričių – muziką, stilių, madą. Negana to, unikalaus balso dainininkas ir stilingų kostiumų kūrėjas puikavosi ant Venecijos bienalei skirto „NVRMIND“ leidinio viršelio.
Įdomu tai, kad menkai apie save žinią skleidžiantis duetas patinka kontrastingai publikai: jų klausosi ir važinėjantys „niauktais“ langais, ir vertinantys bei šiuolaikinį meną kolekcionuojantys asmenys. Mados, muzikos ir meno duetą „Beissoul & Einius“ jau tapo „privalu turėti“ asmeninėje lentynoje ar nekukliame uždarame vakarėlyje.
Dueto siela tokia mistiška – tarsi sukurta iš rūko ir žvaigždžių, žvėrių kaukolių ir prabangių vardinių kvepalų, bet jie stebina neįtikėtina disciplina, paprastumu ir darbštumu. Galima juokauti, kad „Beissoul & Einius“ niekada nemiega, nes nuolat filmuoja, įrašinėja, kuria, kaip visada: mažai šneka – daug daro. Šiais metais savo kūrybiniam dešimtmečiui paminėti duetas ruošia knygą „ELECTROFASHION“.