„E30“ gamykliniu kodu žymėti trečios serijos BMW – šaunūs automobiliai. Juose viskas sąžininga, t.y., vairavimo džiaugsmas maksimalus, o komforto lygis, tarkime, atitinka praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio kompaktiškų premium segmento automobilių standartus. Tačiau ar patikėtumėte, kad „E30“ šiais laikais ramiausiai gali „padėti į vietą“ tituluotą šių dienų superautomobilį „Ferari 458“?
Pasirodo, viskas įmanoma. Siūlome jums užmesti akį į traukos (vadinamojo drago) lenktynėse užfiksuotą vaizdelį. Senutėlis BMW čia paliko tituluotą superautomobį „uostyti dulkes“. Paslaptis čia paprasta – po seno „E30“ variklio dangčiu slepiasi 9-ojo praėjusio amžiaus dešimtmečio BMW modelio „M5“ variklis, į kurį nagingi meistrai įmontavo dar ir turbiną. Galia – daugiau nei 1000 a. g.