• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuviai mėgsta vidutinio dydžio automobilius, tuo tarpu mūsų kaimynai - lenkai, dievina mažus ir kompaktiškus hečbekus. Žinoma, daugelis tokius mažus automobilius dažniausiai perka ne dėl to, kad nori, bet dėl to, kad reikia. Griežtesnė valstybės ir draudimo bendrovių politika turi savo taisykles, kurios ne visiems patinka, ypač 18-mečiui, kuris nori nusipirkti 200 arklio galių turintį sportišką kupė.
Tad ką daro paprastas, jaunas ir ne iš kelmo spirtas automobilių mėgėjas? Nusiperka ne pirmos jaunystės „mažylį“, nuskrenda į draugo garažą ir pradeda gražinti savo pirmąjį automobilį.
Šiuo metu Lenkijos patobulintų automobilių kultūra išgyvena pakilimą, taip pat kaip ir mūsų. Todėl nereikėtų stebėtis, jog dauguma jaunuolių nori savo automobilį tobulinti pagal visas Stance stiliaus taisykles.
„Griaunam“ ant žemės kėbulą, nuperkam stilingesnius ratlankius, išlaižom kėbulą, sumontuojam saugos lankus dėl mažesnio svorio ir ... džiaugiamės galutiniu rezultatu.
Nežinome kodėl vaikinas nusprendė į savo automobilį montuoti saugos lankus, kai jis net nedalyvauja automobilių sporto varžybose. Greičiausiai jie padėjo pagerinti Clio valdymo savybes, o tai yra labai svarbu kalnuotuose Lenkijos keliuose. Jeigu bent kartą važiavote pro Lenkiją, puikiai suprantate apie ką kalbame.
Kas slypi po kapotu? Jeigu kalbėtume prancūziškai - F3P. Kalbant lietuviškai, po kapotu slypi 1.8 litro benzininis variklis, išvystantis 90 arklio galių ir 144 NM sukimo momentą. Tai nėra labai daug, tačiau ar labai galingos jėgainės reikia mašinai, kuri nesveria net 1000 kilogramų? Tiksliau - vos 910!

Lietuviai mėgsta vidutinio dydžio automobilius, tuo tarpu mūsų kaimynai - lenkai, dievina mažus ir kompaktiškus hečbekus. Žinoma, daugelis tokius mažus automobilius dažniausiai perka ne dėl to, kad nori, bet dėl to, kad reikia. Griežtesnė valstybės ir draudimo bendrovių politika turi savo taisykles, kurios ne visiems patinka, ypač 18-mečiui, kuris nori nusipirkti 200 arklio galių turintį sportišką kupė.
Tad ką daro paprastas, jaunas ir ne iš kelmo spirtas automobilių mėgėjas? Nusiperka ne pirmos jaunystės „mažylį“, nuskrenda į draugo garažą ir pradeda gražinti savo pirmąjį automobilį.
Šiuo metu Lenkijos patobulintų automobilių kultūra išgyvena pakilimą, taip pat kaip ir mūsų. Todėl nereikėtų stebėtis, jog dauguma jaunuolių nori savo automobilį tobulinti pagal visas Stance stiliaus taisykles.
„Griaunam“ ant žemės kėbulą, nuperkam stilingesnius ratlankius, išlaižom kėbulą, sumontuojam saugos lankus dėl mažesnio svorio ir ... džiaugiamės galutiniu rezultatu.
Nežinome kodėl vaikinas nusprendė į savo automobilį montuoti saugos lankus, kai jis net nedalyvauja automobilių sporto varžybose. Greičiausiai jie padėjo pagerinti Clio valdymo savybes, o tai yra labai svarbu kalnuotuose Lenkijos keliuose. Jeigu bent kartą važiavote pro Lenkiją, puikiai suprantate apie ką kalbame.
Kas slypi po kapotu? Jeigu kalbėtume prancūziškai - F3P. Kalbant lietuviškai, po kapotu slypi 1.8 litro benzininis variklis, išvystantis 90 arklio galių ir 144 NM sukimo momentą. Tai nėra labai daug, tačiau ar labai galingos jėgainės reikia mašinai, kuri nesveria net 1000 kilogramų? Tiksliau - vos 910!

REKLAMA

outSUN6096121377533498-2ff946f4c6


Taigi, turime biudžetinį variantą jauniesiems automanams. Clio'škės savininkas teigia, jog šio projekto biudžetas ( kartu su automobiliu ) buvo vos 4000 litų. Cheap to buy, cheap tu run!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų