Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Jei jau čia mūsų fyfočkoms tokia baisi tragedija, pilnos kelnaitės , tai kas bus, kai reikės sprukti nuo rusų ? Ką jos darys, is ko reikalaus kompensacijų ?
Traukinyje nebuvo ambasadoriaus Bajarūno.
Tuoj būtų sutvarkyta.
Mostelėjo rankele ir iš London cCity lėktuvai laksto vėl į Vilnių.
Jauna žmonytė skraido savo šuniuką pašerti kas antra diena.
O jūs ten dėl kokio vagoniuko per kaimukus kankinatės
Kokie mes jautrus pasidarėme, dėl tokio menkniekio triedžia į kelnaites.
geda ir turetu atsistatidinti ministras
geda ir turetu atsistatidinti ministras
aisku kad ne malonu bet nieko baisaus dekokit dievui kad ne lektuve ir jis nenukrito o is tikruju pasirodo kad lietuvoje vienintelis gelzkelis ir tas nedadarytas nes visi vadovai isvoge pinigus
Mes visi pasirinkome 90-ais metais pasirinkome laisvu noru laisvos rinkos ir kapitalizmo sistemą, kurioje paprastas eilinis pilietis yra niekas, tiesiog tuščia vieta. Svarbiausia pelnas, pelnas ir dar kartą pelnas. Nors visiems mums išaiškinta kad tarybiniu laikotarpiu viskas buvo blogai siaubingai blogai...
Senieji traukiniai techniškai buvo tikrai saugesni. Dabartiniai gaminami "ant snarglių" (kad tik pigiau ir greičiau, o svarbiausia- madingiau).
Na kai geležinkeliu eismo organizavimu užsiima Šimonytės pusssere ar Armonaites bendraklase su filologiniu-feministiniu išsilavinimu tokios situacijos yra norma.

Siais laikais kiekviena genderiste gali “pamokyti”, kaip elektrovezio motorą suremontuoti, nors namuose nesugeba net rozetės pasikeisti.
Ko buvo bloga planine ekonomika? Visada stengdavomes uzbegti ivykiams ir ju pasekmems. Planuodavome detales, mazgus ir buvo numatyti terminai kada aptarnauti, keisti tepalus ir t.t. Dabar viskas taupoma ir remontuojama, ieskoma detaliu tik tada kai sugendama. O paziurekit kas visur vadovauja. Sako tu musu partijos narys, nors neturi issilavinimo, bet busi direktorius ar net ministras. Tai is to ir tokios pasekmes.
@Nesuprantu Kodel ta geroji planinė ekonomika negalėjo niekaip suplanuoti kiek reikia pagaminti lengvųjų automobiliu ir džinsu?
@Idomu Neatrodė taip labai svarbu tie džinsai. Plikom rūrom niekas nevaikščiojo. Ir mašinų tiek nereikėjo. Važinėjo autobusai į mažiausius kaimelius. Traukiniai tvarkingai ėjo. Tiesa, šokoladukų nepaliko...
@Idomu jei pagal tave taip priziuretu lektuvus, tai jie kristu vos ne kas diena:)))
@Idomu todėl, kad buvo ekonomika tik popieriuje, realybėj toli gražu iki plano užbaigimo
Kokia Valdžia tokia ir Tvarka - Nieko Keisto !
@Pranas kokie mes tokia ir valdzia
O prieš keletą metų buvo planai pervežti 8 mln keleivių. Prie Bartuškos, galutinai supiso geležinkelius. Lokomotyvai baigia savo resursą, o kelią nebėra varžto įdėti. Laukit LTG privatizacijos.
@Geležinkelietis Tai kad nebeliko ko vesti tai privatizacija bus geležinkelio bėgių pridavimas I metalo lauža.Latvijos pavyzdys nėra tranzito nėra pelno keleivių pervežimas nerentabilus LT nereikia geležinkelių ir uosto.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų