• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Konkurencijos taryba (KT) tiria, ar valstybės valdomo Lietuvos pašto kainodara neriboja konkurencijos rinkoje.

Konkurencijos taryba (KT) tiria, ar valstybės valdomo Lietuvos pašto kainodara neriboja konkurencijos rinkoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tarybos atstovė Dovilė Sandaraitė BNS teigė, kad dar pernai spalį dėl to į tarybą kreipėsi Pasiuntinių paslaugų teikėjų asociacija.

REKLAMA

„Tyrimas pradėtas, gavus asociacijos pareiškimą dėl nuo 2016 metų sausio 1 dienos Lietuvos pašto taikomos naujos kainodaros verslo klientams ir kitiems pašto paslaugų teikėjams. Tyrimu siekiama išsiaiškinti, ar naujoji kainodara nėra taikoma tokiu būdu, jog kitiems pašto paslaugų teikėjams yra apribojama galimybė konkuruoti rinkoje“, - BNS teigė D.Sandaraitė.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jos, tyrimas pradėtas, jau turint pakankamai duomenų, leidžiančių pagrįstai įtarti Konkurencijos įstatymo pažeidimą.

Asociacija į tarybą kreipėsi 2015 metų spalį, tačiau aplinkybes pagrindžiančią informaciją pateikė tik šių metų balandžio mėnesį.

Pasak D.Sandaraitės, KT taip pat rinko informaciją savo iniciatyva - kreipėsi į rinkos dalyvius, Lietuvos paštą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos paštas teigia, kad Konkurencijos Tarybos atstovams sudarytos sąlygos netrukdomai vykdyti savo darbą, o bendrovė pasirengusi bendradarbiauti su Konkurencijos taryba tyrimo metu.

„Atkreipiame dėmesį, kad tyrimo pradėjimas dar nereiškia, kad bus nustatytas konkurencijos teisės pažeidimas. Pabrėžiame, kad visiems Lietuvos pašto verslo klientams, įskaitant ir privačius pašto paslaugų teikėjus, kurie veikia liberalizuotoje pašto paslaugų rinkoje ir naudojasi galimybe savo klientams pašto korespondencijos siuntas ir siuntinius siųsti per Lietuvos paštą, įkainiai priklauso nuo geografinės vietos, kur pristatoma siunta, įvertinus siuntos transportavimo sąnaudas. Visi bendrovės verslo klientai apie naująją Lietuvos pašto kainodarą buvo informuoti iš anksto tiek individualiai, tiek per visuomenės informavimo priemones“, - situaciją komentuoja Lietuvos paštas.

Nuo šių metų pradžios Lietuvos paštas savo verslo klientams pradėjo taikyti naują kainodarą, pagal kurią siuntimo paslaugų kaina priklauso nuo išsiųstų siuntų skaičiaus bei vietos, kur pristatoma siunta. Įsigaliojus naujiems tarifams, spaudimo rinkoje neatlaikė ir bankrutuoja antra didžiausia šalyje korespondencinių siuntų bendrovė „Greitasis kurjeris“ - jis teikė paslaugas 70-yje Lietuvos miestų ir miestelių ir naudojosi Lietuvos pašto paslaugomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų